איך אישה אחת הקימה מותג קוסמטי גדול ומצליח?

אישה אחת שהפכה חלום למציאות והגיעה להצלחה גדולה בכל העולם ♦ בובי בראון נכנסה לראשונה לתחום היופי ב-1991 עם השקת "בובי בראון איסנשלס" אשר שינה את פני האיפור עם 10 שפתונים על בסיס גוון חום טבעי ♦ 20 שנה לאחר מכן, 'בובי בראון קוסמטיקה' הוא מותג גלובאלי אשר התרחב מעבר לשפתון, למגוון רחב של מוצרי איפור, בישום וטיפוח עור ♦ מי את בובי בראון ומה כל כך מיוחד במוצרי הקוסמטיקה שלך?

bobbi-brown
bobbi-brown

כבר כנערה צעירה, היתה בובי מוקסמת מאיפור: "אני זוכרת שהתבוננתי באימי כשהייתה מאפרת את עיניה בצללית לבנה עם אייליינר שחור, בחדר האמבטיה שלה – היא הייתה נראית מאוד זוהרת, אך יחד עם זאת מאוד טבעית", מספרת בובי ומציינת כי ברגע שהגיעה לגיל בו החלה לצאת לעבודה, היא רצה ישר לחנות קוסמטיקה קטנה בעיר, שם קיבלה את הכשרתה הראשונית בתחום.

את הכשרתה הפורמלית בתחום האיפור היא רכשה בקולג' "אמרסון" בבוסטון, שם קיבלה תעודת הצטיינות באיפור תיאטרלי. עם סיום לימודיה, היא עברה לניו-יורק כדי להפוך לאמנית איפור מקצועית, שם היא הציגה את תיק העבודות שלה לכל מי רק היה מוכן להתבונן בו. כך, לאט לאט ובנחישות רבה בנתה לעצמה קשרים והתנסתה באתגרים שונים, כדי "לעשות את זה בגדול" במנהטן.

העקשנות, מסתבר, השתלמה. בראון צברה כמות נכבדה של איפור למגזינים, צילומים של עבודת איפור שעשתה באחד המגזינים הנחשבים, כבר העמידו אותה בשורה הראשונה של מאפרות העל.

כאמנית איפור מצליחה עם דלתות פתוחות בתעשייה, כל מוצרי האיפור שבובי עבדה איתם נראו לה מלאכותיים מידי, מה שהפך את האפשרות ליצור מראות איפור טבעיים, לבלתי אפשרית בעליל. אחרי קריירה עצמאית של עשר שנים ופגישה מקרית עם כימאי במהלך צילומים, חוללה את השינוי הגדול. "היה לי רעיון ליצור שפתון ללא ריח, לא שמנוני או יבש מידי ושיהיה בגוון טבעי, רק יפה יותר. סיפרתי על כך לאותו כימאי", היא מספרת.

הכימאי רקח את השפתון עבור בראון, עפ"י הוראות מדויקות ביותר שקיבל ממנה. התוצאה הייתה שפתון בגוון ורוד-חום, שבעקבותיו יוצרו עוד תשעה אחרים בגוונים המבוססים על הצבע החום. סט השפתונים הראשון של בובי בראון הושלם והושק למכירה בשנת 1991. בובי ציפתה למכור 100 שפתונים מידי חודש, אך היא מכרה 100 מהם כבר ביום הראשון. השמועה התפשטה במהירות. גישתה הייחודית של בובי היתה דבר שנשים ייחלו לו במשך זמן רב – המראה הטבעי. המותג הקטן שלה זכה לבאז גדול בתעשיית היופי. מאז, ליין המוצרים התרחב הרבה מעבר לכמה שפתונים.

שיעורי איפור ללא תשלום

כיום, בובי בראון ממשיכה עדיין במלאכת האיפור ומאמינה כי "האיפור מהווה דרך עבור כל  אישה על מנת להיראות ולהרגיש כמו עצמה, רק יותר יפה ובעלת בטחון עצמי". גישתה הנוחה הזו, אשר אינה מצדדת בלומר ללקוחות כמה הן נראות רע, אלא "ללכת" עם הנתונים הטבעיים שלהן והעיקרון הבסיסי שלה על פיו בחנויות הקונספט שלה לעולם לא "ידחפו" לאישה מוצרים שהיא לא צריכה- הם שהביאו אליה המוני מעריצים מרחבי העולם כולו.

ע"פ משנתה של בובי בראון כל אחת יכולה להיות יפה והיא מאמינה כי "הסוד ליופי הוא פשוט תהיי מי שאת". כחלק מהפילוסופיה הזו של המותג, יכולה כל לקוחה לקבל מגוון שיעורי איפור מאמני האיפור של בובי בראון ללא עלות: החל מהסודות לטיפוח עור מושלם ועד למראה עיניים מושלם. ב"תפריט" השיעורים כ- 8 שיעורי שונים וכל שיעור מתמקד בנושא מסוים. משך השיעורים הוא מ- 5 דקות ועד 20 דקות. שיעורים נוספים שקיימים בחנות הם "איפור לארוע" ועוד. שיעורים אלו נמשכים כ- 45 דקות. הם בתשלום ומלוא הסכום מוחזר ללקוחות לרכישת מוצרים.

הפילוסופיה של בובי פשוטה: "נשים רוצות להיראות ולהרגיש כמו עצמן רק יותר יפות ועם יותר ביטחון". גישתה הייחודית לקוסמטיקה הייתה מתנה שנשים, אשר רצו מראה טבעי, חיכו לה זמן רב ולכן לכדה את תשומת ליבה של אימפריית הקוסמטיקה אסתי לאודר אשר רכשו את "בובי בראון קוסמטיקה" ב-1995.

היום, עם נוכחות של קרוב ל- 1000 נקודות מכירה ב-60 מדינות, בובי בראון קוסמטיקה מבוקשת על ידי אומני איפור בעלי שם עולמי, כל מי שבתחום מעריך את גישתה הייחודית של בובי ויכולתה לתרגם את המגמות האחרונות לסגנונות מראה של החיים המציאותיים הניתנים ליישום.

המוצרים המובילים של בובי בראון:

  • ג'ל אייליינר- מרקם האייליינר הוא ג'ל, הוא עמיד במים ומחזיק לאורך יום שלם. קיים בובי בראון ג'ל אייליינר 130שחבמספר רחב של גוונים. בזכות מרקמו הקל לשימוש ניתן ליצור החל ממראה טבעי ועד קבלת מראה דרמטי ללא כל מאמץ.  מחיר: 130 ₪

 

  • מברשת Ultra Fineמברשת אייליינר לדיוק מקסימאלי בהנחת אייליינר. מתאימה במיוחד לאייליינר ג'ל עמיד. מחיר: 140 ₪

בובי בראון UltraFineEyelinerBrush 140שח

  • צללית עמידה בסטיק Long-wear Cream Shadow Stick– צללית עמידה בסטיק במרקם קרם המתאימה עבור האישה הנמצאת בתנועה מתמדת. נטולת מאמץ אך יחד עם זאת בעלת תוצאה מרשימה ולאורך זמן– זוהי הצללית Long-Wear Cream Shadow Stick מבית בובי בראון. הנוסחה החדשנית מחליקה בקלות וללא מאמץ על העפעף ויכולה לשמש להצללה, להגדרה, ליצירת מראה מעושן ולהדגשת העיניים. הצללית מגיעה ב- 8 גוונים מאירים העמידים עד 8 שעות ללא קילוף, היסדקות או דהייה. כיצד זה עובד? תערובת ייחודית של שמנים, שעוות וחומרים בוני כיסוי מעניקים לנוסחה העמידה במים עמידות של 8 שעות. מרכיבים אמולסיים עשירים בצבע מספקים פיגמנט עז במשיחה קלילה אחת, שאינה מתקלפת או נסדקת. חלק בצורה עילאית, תחושה רכה וקלילה. ויטמינים אנטיאוקסידנטיים, C ו- E, מגנים על עור העיניים העדין, בעוד שמרככים עוזרים ליצור תחושה חלקה, נינוחה וקלילה שאינה שומנית או דביקה. מחיר: 160 ₪

בובי בראון Sticks 160שח

השארת תגובה