"הייל היטלר" • תא קולי של קצין צה"ל חרדי

זעזוע: פעילים קיצונים נגד גיוס החרדים לצה"ל פרצו לתא הקולי של 'חרד"ק' ושינו את הפתיח בו מככב "הייל היטלר" ו"מוכר נשמות לשטן" • רק לפני כחודש איימו על קצין חרדי "אנחנו נתנקש בחיים של אבא שלכם" • תיעוד

מאבק הקיצונים נגד חרדים המשרתים בצה"ל עולה מדרגה: אלמונים פרצו לתיבת התא הקולי של קצין חרדי בצה"ל ושינו את הפתיח להתבטאויות קשות כמו "הייל היטלר" ו"מוכר נשמות לשטן".

עם זאת, אומרת אשתו של הקצין "שכל אחד יעשה כרצונו, אנשים מחפשים קרבנות. אני לא נכנסת לנושא הזה, לא מפרגנת להם את הנחת שזה יכול לגרום להם. לא אתן לאנשים להכניס את הנושא לזוגיות שלנו, למשפחה שלנו, לא אתן לזה לקרות. אני פשוט מתעלמת. אם מדובר בחרדים או כאלה שקוראים לעצמם חרדים, לא מבינה מאיפה הם לוקחים אחריות להרוס לאנשים את השם. אין לי ספק שלא מדובר באנשים שעובדים את השם, כי לא זה מה שהוא רוצה מהם".

בהקלטה המצורפת מהתא הקולי הפרוץ ניתן לשמוע את הפתיח אותו השאיר הפורץ האלמוני: "הייל היטלר, הגעתם ל… החרד"ק הארור ימח שמו וזכרו. מכור לכסף. מוכר אנשים בשביל הבטן שלו, ימח שמו, לך לעזאזל. אין לכם מה להשאיר הודעות, הוא בין כה לא מקשיב".

הפריצה לתא הקולי באה חודש בלבד לאחר שאוים הקצין החרדי, יהודה גליקמן בשיחה נכנסת מהטלפון הציבורי ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, בו נאמר: "אנחנו נתנקש בחיים של אבא שלכם", איום שלא מומש.

תגובה אחת
  1. לתפוס אותם ןלהכניס לכלא לשנים ארוכות.

השארת תגובה