פיגוע דקירה באשקלון: חייל נפצע קל, המחבל נוטרל

הבוקר: חייל נפצע באורח קל בפיגוע דקירה סמוך לתחנה המרכזית באשקלון • הוא פונה לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון וכשהוא בהכרה מלאה • המחבל נמלט אך אותר ונוטרל על ידי כוחות הביטחון

הפיגוע באשקלון
הפיגוע באשקלון

חייל נפצע הבוקר באורח קל בפיגוע דקירה סמוך לתחנה המרכזית באשקלון. הדוקר נמלט מהזירה, אך לאחר מרדף קצר הוא אותר ונוטרל על ידי כוחות משטרה.

החייל, כבן 20, קיבל טיפול ראשוני במקום מחובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום, והועבר להמשך טיפול בבית החולים ברזילי בעיר עם פצע דקירה בפלג גופו העליון וכשהוא בהכרה מלאה.

כאמור, בתום מרדף קצר נורה המחבל ונפצע באורח קשה. במערכת הביטחון התקבל מידע כי המחבל ניסה לחטוף את נשקו של החייל הפצוע אך לא ברור אם הצליח.

פאראמדיק מד"א אריאל פלאוט שטיפל בפצוע סיפר, "היינו בנסיעה כשלפתע אזרחים סימנו לנו לעצור, הבחנו בצעיר כבן 20 יושב על ספסל בהכרה מלאה עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון, העלנו אותו לאמבולנס והענקנו לו טיפול רפואי תוך פינוי לבית החולים, מצבו הוגדר קל והוא שוחח איתנו בדרך".

אתמול נדקרה אישה בת 65 בצווארה בזמן שביצעה קניות בשוק ביישוב הבדואי רהט שבנגב. האישה פונתה במצב בינוני לבית החולים. במשטרה מעריכים כי האירוע התרחש על רקע לאומני. מעדויות שנאספו בזירת האירוע עולה כי האישה, המתגוררת באחד מהיישובים הסמוכים לרהט, הגיעה לשוק המקומי יחד עם בני משפחתה. מחקירת המקרה עולה כי היא נדקרה על ידי צעיר ערבי בן 20 שהצליח להימלט זמן קצר לאחר האירוע.

ביום חמישי האחרון נפצע מאבטח קל בתחנה המרכזית ברמלה, לאחר ששתי נערות בנות 13, תלמידות כיתה ח' בעיר, דקרו אותו בסכינים ששלפו מילקוטיהן. הנערות נתפסו ונעצרו על ידי כוחות במקום, ומחקירה עלה כי המניע למעשה היה לאומני.

השארת תגובה