נשיא המדינה לבן הנרצח החרדי: "לא יוכלו לנו"

נשיא המדינה ראובן ריבלין קיים היום ביקור ניחומים בבית משפחת בירמכר ששכלה את אביה בפיגוע הטרור הרצחני בשבוע שעבר ● "גם בזמנים קשים אלו לא יוכלו לנו. הכאב האישי הוא עצום ואני אתפלל יחד אתכם כי ישובו במהרה ימים בהם תדעו שמחה", דברי ריבלין

הנשיא ריבלין עם בן ההרוג, בוריס. צילום: מארק ניימן, לע"מ
הנשיא ריבלין עם בן ההרוג, בוריס. צילום: מארק ניימן, לע"מ

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, הגיע היום לביקור ניחומים בביתו של הרוג הפיגוע בשער יפו – הרב ראובן בירמכר הי"ד, שנרצח ביום רביעי האחרון בפיגוע הטרור הקטלני.

אשתו נעמי וילדיו, סיפרו לנשיא על הרב בירמכר ז״ל והזכות הגדולה שראה בחיים בישראל, למרות הקשיים, לאחר עלייתם מארגנטינה לישראל.

הנשיא ריבלין בבית משפחת בירמכר. צילום: מארק ניימן, לע"מ

נעמי סיפרה כי רק לפני שבוע חזרו מביקור משפחתי שערכו במהלך חנוכה בארגנטינה, "שואלים אותי אם אני רוצה לחזור לארגנטינה ואני אומרת 'לא', ראובן בעלי לא היה רוצה בכך. את הרוח שיש כאן בישראל אין במקום אחר, כאן הבית. למרות שמאוד קשה".

בנו בוריס, סיפר לנשיא על העידוד ששאב מאביו ברגעים בהם חווה קשיים, "אבא שלי תמיד אמר לא להתייאש גם כשקשה צריך להמשיך בחיים. אנחנו למדנו ממנו וזה מה שאנחנו עושים".

ריבלין אמר למשפחה האבלה שהוא נרגש מאוד מהדברים שסיפרו לו על אביהם, אדם יוצא דופן, וחיבק ארוכות את בוריס, בנו בן ה-16 של הרב בירמכר הי"ד. ריבלין אמר לבני המשפחה כי אלו זמנים קשים בישראל אבל אין לו כל ספק שנתגבר עליהם והוסיף כי הוא שואב השראה ממשפחות שכמותן.

״גם בזמנים קשים אלו לא יוכלו לנו״, אמר הנשיא והוסיף ״הכאב האישי הוא עצום ואני אתפלל יחד אתכם כי ישובו במהרה ימים בהם תדעו שמחה״.

השארת תגובה