כל אנשי הנשיא: פרס והרצוג מתייצבים לצד ריבלין

נשיא המדינה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בהווה מביעים היום תמיכה בנשיא המדינה רובי ריבלין ומכנים את הביקורת נגדו "נסיון הסתה" ● בנוסף, פנה הרצוג לראה"מ נתניהו ולשר בנט על מנת שיפעלו כנגד "המסיתים" ● כזכור, בימים האחרונים זוכה ריבלין לשלל גינויים עקב השתתפותו בכנס לצד 'שוברים שתיקה'

שמעון פרס ויצחק הרצוג   צילום: לעמ
שמעון פרס ויצחק הרצוג צילום: לעמ

על רקע המתקפות כנגד נשיא המדינה ראובן ריבלין, מתייצבים היום להגנתו שמעון פרס, נשיא המדינה לשעבר ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ומכנים זאת "נסיונות הסתה".

נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס, גינה בחריפות את מה שהגדיר כ"נסיונות הסתה" כנגד הנשיא ראובן ריבלין ואמר, "כל הסתה נגד הנשיא הינה הסתה נגד המדינה".

לדברי פרס, "אני מגנה כל סוג של הסתה בעודה פוגעת בעמנו, בילדינו ובמשמעותה של מדינת ישראל". הנשיא לשעבר, השוהה בימים אלו בסין, הוסיף כי ריבלין עושה ימים כלילות על מנת לשמור על האחדות וחופש הביטוי.

גם יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג הצטרף לגינויים ופנה לראש הממשלה ולשר החינוך בנט, על מנת שיפעלו נגד הגופים הפועלים כנגד הנשיא.

בהתייחסו לסטטוס שפורסם בדף הפייסבוק של ארגון "אם תרצו" אמר הרצוג כי על נתניהו ובנט לקחת אחריות. "הודיעו לתנועת 'אם תרצו' שסרטונים ששופכים את דמם של פעילים הם מחוץ לגדר ההפרדה של הדמוקרטיה הישראלית", אמר הרצוג.

כזכור, אמש נכתב בדף הפייסבוק של ערוץ 20 כי במוסד הנשיאות "איבדו את הבושה" – זאת בעקבות השתתפות הנשיא בכנס של עיתון הארץ יחד עם ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה'.

השארת תגובה