מת האיש שהקדיש את חייו לשנאת שומרי המצוות

יוסי שריד אמר: "פעם אחת בחיי הכיתי – אברך" ● כשהגר"ע יוסף שכב במיטת חוליו, אמר יוסי: "גדול הדור – אוי לדור" ● איך השתמשה בו הציונות הדתית כדי להיאבק בחרדים? ● וגם: ערש לידתו שספוגה היתה בשנאת דת עמוקה

יוסי שריד
יוסי שריד

בליל שבת, מת יוסי שריד ממחלת לב אותה נשא במשך שנים.

האיש שחייו התנהלו במתווה השנאה לכל מה שריח יהדות נודף הימנו. רק לאחרונה, כשהוקמה הממשלה הנוכחית ויוסי שריד כבר כמה שנים מחוץ לחיים הפוליטיים בישראל, פירסם שריד טור ב'הארץ' ובו קרא למרד מיסים נגד כך ש'הממשלה עושקת את האזרחים' – כשהוא מבהיר את הדברים ומפרט "ביטול הקיצוצים לחרדים".

יוסי שריד, בנו של יעקב שריד (שם המשפחה המקורי היה 'שניידר') איש מפא"י מרחובות ששימש גם כמנכ"ל משרד החינוך. לאחר שירותו הצבאי שימש יוסי במקצוע העיתונות, בעיתון דבר וב'קול ישראל'.

ב1984 כששמעון פרס הקים את ממשלת האחדות עם הליכוד והחרדים, פרש מה'מערך' והצטרף ל'רצ' בראשות שולמית אלוני, גם מפ"ם נהגה כך ו'רצ' הפכה ל'מרצ'.

אך לא היתה זו הפעם הראשונה בה יוסי שריד לא יכל לחיות בכפיפה אחת עם יהודים שומרי תורה ומצוות. לפני כמעט עשור, סיפר יוסי שריד בראיון ל'גלי צה"ל על ארוע שהתרחש 30 שנה קודם לכן, עת השביעו את הממשלה ובראשה עמד בפעם השניה מנחם בגין. "הייתי מדוכא עד קצה חוט נשמתי, יצאתי מבניין הכנסת. היה יום חם ולא היה מזגן במכונית, הייתי נרגן כולי, ולפתע אני שומע מבחוץ איזשהו אברך זועק לעברי – הנה יוסי שריד ! הנה יוסי שריד ! והחל לכנות אותי בכמה כינויים. יצאתי מהמכונית לעברו, והוא תפס רגליים וברח כל עוד נשמתו בו. אני רצתי אחריו ורגליי נעשו קלות כצבי. הדבקתי את הפער עד שתפסתי אותו, תפסתי אותו בדש בגדו, והוא החל לזעוק בבהלה שלא אגע בו. בראש שלי כל העת היה קול שאומר אל תיגע בו יוסי אסור לך לגעת בו, אך לא יכולתי ופשוט הרמתי את ידיי ונתתי לו חבטה הגונה בפניו. האברך החל לזעוק מרה "הוא היכה אותי, הוא היכה אותי". בינתיים הגיעו למקום גדעון לוי ועימו אחד מחבריו, ותוך שהאברך זועק לעברם כי אני הכיתי אותו, הם צעקו לו: "הוא לא היכה אותך". מהכא להתם, אני הזמנתי משטרה, והם תפסו אותו ועצרו אותו עם משמר הכנסת. כחלוף זמן קצר ניגש אליי אברהם שפירא שהיה מנכ"ל המדינה באותם ימים והוא אומר לי בלחש: "שחרר אותו, שחרר אותו ואני מוכן לתרום סכום לא מבוטל לאיזה מוסד צדקה שקרוב ללבך".

אם להביט מעט עמוק יותר בנושא, לא פלא מדוע המליצה המפד"ל למנות את יוסי שריד כשר החינוך "רק שריד, עשוי לבלום את התפשטות מערכת החינוך של ש"ס" – כתב אז מנחם רהט ב'מעריב'…

בימים בהם שכב מרן הגר"ע יוסף במיטת חוליו, אמר יוסי שריד מעל כל מיקרופון שהוצמד לפיו: "גאון הדור – אוי לדור".

כשחווה מוות קליני, היטיב לתאר את שחש וראה בעיניו לאחר 'מותו'. את היפרדות הנשמה מהגוף ועלייתה למרום, כמו גם חזרת הנשמה לגוף כשהיא זוכרת את שראתה. אמנם, טען כי הדבר מנוגד לאידאולוגיה עליה גדל וחי – ועל כן למרות הנ"ל סירב להאמין בבורא עולם.

יוסי שריד נולד לתוך שנאת שומרי המצוות. על אביו יעקב שריד כתב פעם מי ששימש כראש ישיבת פורת יוסף הרב שלמה שטנצל עדות אישית על אלימותו של יעקב שריד נגד חרדים:

הח"מ ראה איך אביו של יוסי שריד – יעקב שריד שהי' מנכ"ל משרד החינוך והתרבות בשנות ה-50 ריצץ גולגולות של היהודים העולים החדשים מעדות המזרח שהפגינו בדרישתם לתת חינוך יהודי-דתי לילדיהם, לאחר ששריד כפה עליהם חינוך כפירה ומתירנות אנטי יהודית. אביו של צמא הדמים יוסי שריד עמד כאיוואן דימניוק בראש מכונת ההשמדה של השמאל ומפא"י, וחטף מאות אלפי ילדים מחיק הוריהם לאימוץ לכפירה, ובכפיה נישול ההורים מפת לחם וכוס חלב, ומניעת קורת גג פרנסה וחופש מן ההורים. ה"דמוקראט" צמא הדמים, שהחניק יחד עם אביו הפורע האלים, ששואת אירופה האכזרית של היטלר, והתעמולה של יוליוס שטרייכער ימח שמם היו פרימיטיביים לעומת השיטות המתוחכמות של קלגסי השמאל.

ומנהיגיהם יוסי ויעקב שריד – יעקר זכרם ושמם מכל העולמות. מי לא ספג את כל כינויי הגנאי הקללות הזוהמה, מפיהם של יוסי שריד שולמית אלוני – וירשובסקי – דדי צוקר, מפלגת ר"ץ עם חטא בסוף (ר-צ-ח), אני אתה והוא היהודים מרוססים יומם ולילה בכל כלי התקשורת בעולם ע"י צוות הזוהמה, הם אינם חוטאים, אלא הם החטא עצמו, הם אינם מזהמים הם הזוהמה עצמה, תחתוך את ורידיהם ותצא השנאה הכעס הבוז והחידלון, מתוך מיליון מילים כולם רק רע, מוציאי רע – מצורעים.

הן מיום היוולדם ביקשו הם לעקור את היהדות, ושינסו מותנים על ה' ועל עמו ותרתו, באו לארץ ישראל מיליוני יהודים, הם מונו ע"י הרודן האכזרי בן גוריון לעמוד בראש המערכת להשמדת היהדות מן העולים החדשים שבאו באמונתם מסורתם תרבותם היהודית, הם שרדו מכל הדם היהודי שנשפך ע"י הנצרות. אך באו שריד השטן האב ושריד השטן הבן והשטנית ממין נקבה המשפטנית המכשפהטנית, ארגנו את פלוגות המוות מקיבוצי השמאל, ארגנו את פלוגות המוות של התקשורת השמאלנית, כאשר אלוני לא בושה לומר ברדיו, כי היא הכניסה את כל הכלבים והשדרנית לתקשורת האנטי יהודית, יחד עם יוסי שריד מגין המומר רופאייזן הנוצרי, ועד היום אתה נשרף מורעל ומתפור מהריכוז הפרוע של הורסי היהדות, ששטרייכער היה משל ובדיחה לעומת התיחכות והריכוז בשנאה המחלחלת בחרושת שנאת ישראל שבתקשורת. של עורכת "מחוץ לשעות הקבלה", תכניתה השטנית ברדיו וב"ידיעות אחרונות", 73,900 מאמרי שיטנה פזורים ע"י שולמית אלוני שיא עולמי לא יאומן, לאחרונה היא גוזרת קטעים מים השנאה ומצרפת כדי להפיץ את יצירותיה החולניות, שום יצור אנושי אינו מסוגל לקרוא את "כל כתבי שולמית אלוני", ומאידך יוסי שריד, מטרטר יומם וליל,ה גם בתוך השינה מיקרופון צמוד לפיו, ומלאך המוות הזה זר לכל לעצמו לארץ לזולת.

הבוחרים הערביים בחרו בעד ר"ץ, הם אמרו, כי רק ר"ץ מסוגלת לפורר את העם היהודי ולייצג את עמדות ואת זכויות הערבים, ולשלול את זכות החיים של יהודים, כן בחרו עבורם ה"מתנדבים" הגויים שבקיבוצים, וכן פסולי החיתון, ממזרים שר"ץ יצרה בנישואי קפריסין ונשואי אלוני הנוגדים את החוק, המשפטנית הלוחמת בעד שמירת החוק ע"י היהודים הדתיים, והיא פורעת חוק.

הם היו ממונים ע"י השלטון של בן גוריון – השמאל לחפות על הכפיה האנטי דתית ההמונית, יחד עם יתר הפושעים, שעוד ישולם גמולם, העולם אינו הפקר. הח"מ ראה במו עיניו כיצד יעקב שריד – המנהל הכללי של משרד החינוך והתרבות יוצא אל המפגינים הדתיים שניכפה עליהם חינוך אנטי יהודי ואנטי דתי, והוא פקד על פקידיו לקחת מקלות אלות ברזלים, חגורות וכל חומר חבלה אחר, וציווה עליהם לנכות מכות מוות ביהודים, יעקב אבי יוסי שריד ששנאת מוות מאיימות בעיינו עמד בראש הפוגרום, הוא ריצץ ראשים יהודיים במקל שבידו הוא הוריד בעוצמה ופיצח גולגולות לקול הזעקות המחרידות של המפגינים היהודים הדתיים, כאשר חלקם הגדול היה זקוק לטיפול רפואי דחוף, הוא קרא למשטרה ולא הירשה שינתן להם עזרה רפואית.

הח"מ מוכן להעיד על כך יחד עם חבריו על כל מערכת הטירור שניהל שריד נגד החינוך הדתי, העם היהודי פצוע, המשפחות נקרעו מילדיהם ע"י הדמוקראט אבי הדמוקראט השרדיזם, 500 ילדי תימן נעלמו ע"י השמאל הם נחטפו מן התימנים ומעדות המזרח, שהם כידוע סוג ב', החי וזכות הקיום שלו הוא רק כדי לשרת את השמאל האשכנזי סוג א', לעשות עבורו את העבודה השחורה, לספק לו ולהוליד ילדים למענו, להיות "בשר תותחים" כדי לנהל את מלחמות השמאל, עתה כאשר גם לימין יש כח – אין צורך בצבא, וצריך לתת הכל לערבים, השמאל רוצה לברוח עם הקיבוצים לאמריקה, אך אין פטנט כיצד להרים את אדמת הקיבוץ.

חולאת המין האנושי, השטן עצמו ממין זכר – שריד, וממין נקבה – אלוני וכנופיתו שולטים עלינו, על גופותינו, על אוזנינו, ועל עינינו, ועל ליבותינו, הם משתיקים הכל, הם שולטים על 100% של התקשורת, העם מפרפר, הם לא ירפו, מלאך המוות הזה צדק הגיון ורגש לא מדברים אליו, יש לכת בשיטותיו, לגרשו מארץ ישראל, רק אז יגיע אלינו השלום המנוחה והעתיד המאושר.

הרב שלמה שטנצל
רחוב תורת חיים 2
בני ברק

12 תגובות
  1. יכול להיות שהוא היה בר פלוגתא לכמה אנשי מסורת, אך בוודאי איננו שנא דת ודתיים. מנחם הורביץ שהיה מזמינו לשולחן שבת, סיפר באחד הדיונים ביניהם (חברים מאוד טובים) במילה האחרונה שהייתו לו שליטה בפרשת השבוע . ולכן מוטב לנו כיהודים להקיר גם את הטוב ואת האור הקטן של היהודי השונה

  2. חד משמעית הוא לא שנא חרדים אלא אנשים שמשתמשים בחרדיות לסחור בה.היה אדם ישר שפיו וליבו שווים

  3. לצערי מסוג הכתבות שגורמות לציבור הכללי להקיא מהדת. מהיהדות הנפלאה (ואני אומר את זה כחוזר בתשובה)

  4. לא מכובד, על גופה של יהודי שטרם נקברה ובכלל

  5. כל הכבוד על האומץ לשים את הדברים על השולחן ולא להתגונן ולהתפתל כפי שהתקשורת רוצה.

  6. לידיעתכם ! בזמן כהונתו תמך ובפועל הקים את הישיבות בקרית שמונה ובמעלות

  7. שם רשעים ירקב !
    רשע מרושע שונא ישראל
    עוד נשמת ערב רב שהלך לעולמו
    הרשע הזה אם היה עושה 0.01% במה שהרב עובדיה הצדיק עשה למען עם ישראל
    שיפתח את פיו הארור
    עם ישראל חי למרות ארורים כמותו

  8. אחרי מות קדושים
    חייבים להזכיר לדור הצעיר את ההיסטוריה הקצרה
    של המדינה ושל עוללי טיפוחיה בהתייחסות של כל
    מה שנדף ממנה קצת יהדות .
    קריאת שמע בבוקר בשעה שש הייתה לצנינים בעיניהם וכו
    אפשר להוסיף כאלה וכאלה גליונות שלימים לא יספיקו.

  9. בושה לכותב הכתבה!!!

  10. לא!!!!! רושמים מת!
    מכבדים ורושמים נפטר כמו כולם.

  11. בושה וחרפה לכותב הכתבה.
    שריד היה בחייו וגם לאחר מותו אדם חכם וישר בצורה מדהימה.מה שלא ניתן לומר על יותר מ-90 אחוז בכנסת ישראל.

  12. כתבה מזעזעת ומלאת שנאה. ככה אתם מפרשים את תורת אלוהים ומורשתו. לשנוא את אלו המחזיקים זעות שונות מכם ולזרוע שנאה בלבם של אחרים? איזו אכזבה!

השארת תגובה