רשתות התקשורת של דעא"ש שותקו: תרופות להמונים

בשל התקפת הטרור על פריז, הכריזו האקרים של אנונימוס מלחמה נגד אתרי המדינה האיסלמית כעת הם מימשו את איומיהם ● תוכן האתרים נמחק ובמקומו הוצעו למכירה תרופות, גם פורומי התקשורת נמחקו כליל

שיטת הלוחמה החדשה יצאה לדרך: בעוש העולם טרוד מאמצעי הלחימה שבידי הארגון האיסלאמי הקיצוני דעא"ש, ארגון ההאקרים המחתרתי 'אנונימוס' לוחם בהם בזירה משל עצמו. הם פרצו בימים האחרונים פעם אחר פעם לאתרי האינטרנט של ארגון 'המדינה האיסלאמית' (דאע"ש) וחולל בהם נזקים.

עד כה, הנזק המשמעותי ביותר שאנונימוס עוללו באתרי דאע"ש היה מחיקת התוכן שלהם והחלפתו במודעות ולינקים להזמנת תרופות בצירוף ההודעה המשעשעת "אנא צפו במודעה הנחמדה הזו כדי שנוכל לשדרג את תשתית האתר ולספק לכם את תכני דאע"ש שאתם כה משתוקקים אליהם".

בין היתר הורדו מהרשת מספר פורומים מרכזיים של ארגון המדינה האסלמית דרכם נוהג ארגון הטרור לתקשר עם אוהדיו ברחבי העולם. כמו כן, במהלך סוף השבוע נפרצו כ- 5,000 חשבונות טוויטר של אנשים שזוהו על ידי 'אנונימוס' כתומכי דאע"ש והשליטה עליהם ניטלה מידי בעליהם המקוריים.

קבוצת Ghost Sec המזוהה עם ארגון האקרים 'אנונימוס', לקחה אחריות לגל הפריצות והלוחמה בחזית הרשת.

מוקדם יותר, עם פרוץ אירועי שפיכות הדמים בפריז, במהלכן טרוריסטים מוסלמים הרגו כ-120 צרפתים במספר מוקדים בעיר. קבוצת ההאקרים "הכריזו מלחמה" באמצעות סרטון יוטיוב בו נאמר "אנחנו לא סולחים. אנחנו לא שוכחים. צפו לבואינו", כמנהגה של אנונימוס.