'הלו פפסי' • קבלו סמארטפון חדש – מאובטח ביותר

האם פפסי יוצאת להרפתקאה טכנולוגית, או שמדובר בגחמה חד פעמית? • קבלו את הסמארטפון החדש, שלא תוכלו לרוכשו אגב – אם לא תבקרו בסין בתקופה הקרובה • אז מה מעלותיו, ובמי הוא מתחרה?

פפסי
פפסי

חברת המשקאות המוגזים 'פפסי' חשפה בסין סמארטפון ראשון על שמה Pepsi Phone P1.

מה שנראה היה תחילה כבדיחה משעשעת מתברר כאמת, פפסי סחשפה את הסמארטפון הראשון שלה Pepsi Phone P1. פפסי עצמה אינה אחראית על פיתוח המוצר אלא דווקא Shenzhen Scooby Communication Equipment.

Pepsi Phone P1 של פפסי מצוייד במעבד מתומן ליבות MediaTek במהירות של 1.7 ג'יגה הרץ, שני ג'יגה בייט של זיכרון פנימי וסוללת 3,000 mAh שאמורה להחזיק מעמד יום שלם. היקף במכשיר עשטח איחסון של 16 ג'יגה בייט וניתן להוסיף לו microSD. מדובר במכשיר דואלי כך שניתן גם להוסיף כרטיס SIM נוסף.

Pepsi Phone P1 מגיע עם מסך תצוגה קעור בגודל של 5.5 אינץ' – תומך ב-HD. המצלמה בגב המכשיר רואה ומצלמת ב – 13 מגה פיקסל ואילו זו שבחזית המכשיר תצלם לכם ב – 5 מגה פיקסל. הסמארטפון מצוייד בסורק טביעת אצבע, לאבטח את המכשיר מפני גניבות או מציצנים לא רצויים. הסמארטפון מופעל באמצעות מערכת ההפעלה Dido OS 6.1 של אנדרואיד לוליפופ והוא זמין בשלושה צבעים – כחול, כסף או זהב.

הסמארטפון החדש של פפסי זמין רק בסין וכך גם יהיה בעתיד הקרוב. מחירו עומד על 999 יואן, כלומר: 156 דולר או כמעט 600 שקל, אבל המזמינים מראש ישלמו רק 699 יואן, כלומר: 110 דולר או 418 שקל.

השארת תגובה