מפעל השלוחים מציג: עשרה שלוחים חדשים בתל אביב

רגע לפני פתיחת 'כינסו השלוחים' היום בניו יורק, בית חב"ד תל אביב הציג עשרה שלוחים שהצטרפו ל'צבא השלוחים' בשנה החולפת

שלוחי חב"ד בתל אביב, צילום שטורעם נט
שלוחי חב"ד בתל אביב, צילום שטורעם נט

לפני כינוס השלוחים העולמי התכנסו, כמידי שנה, שלוחי הרבי בעיר תל אביב-יפו להתוועדות מלווה מלכה וכינוס שלוחים מקומי לכל שלוחי הרבי ומנהלי בתי חב"ד בעיר ללא הפסקה.

בכינוס שנערך באולם בית הכנסת הגדול חב"ד 'גאולת ישראל –בית משה' השתתפו למעלה מחמישים שלוחים כן ירבו.

הנחה בטוב טעם חסידי שליח הרבי ומנהל בית חב"ד בשכונות עבר הירקון, מוותיקי השלוחים בתל אביב, הרב דוד שיחי' אושקי.

השליח והמשפיע הרב החסיד הרב שלום בער בוטמן ,מזקני חסידי חב"ד בתל אביב, התכבד באמירת מזמור תהלים לזכות יושבי ארץ הקודש ולהצלחת השלוחים.

פתח בדבר מלכות השליח הראשי בתל אביב, הרה"ג הרב יוסף שמואל גערליצקי שליט"א, רב מרכז העיר ורב קהילת חב"ד בתל אביב, שעורר בנאום חי ו'בוער' את השלוחים להמשיך במשימת 'כיבוש' העיר בכוחו של הרבי, ובפרט שהשנה היא שנת הקהל להוסיף בכל המבצעים ובפרט במצבע חנוכה בכפליים. כמו כן נשא דברים לזכר השליח והמשפיע הבלתי נשכח הרה"ח אהרון אליעזר צייטלין ע"ה, שהיה הנואם המרכזי בכנס זה בשנה החולפת.

על משימת ה'סיפור החסידי' הופקד הרב מנחם מענדל עטאל השליח לדוברי צרפתית בתל אביב, שריתק את השלוחים בסיפורים ועובדות חסידיות שראה ושמע אצל השליח הרב החסיד ר' מולע אזימוב ע"ה מצרפת.

את הנאום המרכזי נשא ה'נואם אורח', השליח הראשי לעיר חיפה וגלילותיה הרב החסיד יהודה לייב שילדקרויט משלוחי הרבי לארץ הקודש. הרב שילדקרויט הרחיב בסגנונו המיוחד המתובל בדברי חסידות עמוקים ומאירים אודות האמת הפשוטה כי הרבי נמצא עם כל שליח בפשטות, ובפרט כעת לאחר ג' תמוז. ואף חלק עם השלוחים זכרונות והוראות שצבר במשך במהלך הערב הוכרזו שמותיהם של עשרה(!) שלוחים חדשים שהצטרפו לצבא שלוחי הרבי בתל אביב במשך השנה החולפת:

הרב מנחם מענדל שכטר – שליח בשכונת שפירא בתל אביב
הרב שלום דוב בער ליסון – שליח בשכונת בצרון ורמת ישראל.
הרב מנחם מענדל ברוד – שליח בשכות שיכון דן.
הרב אליהו שוויכה – שליח בשכונת נופי ים (הגוש הגדול)
הרב חיים אלימלך – שליח בשכונת פארק צמרת
הרב מנחם מענדל טייטלבוים – שליח בשכונת כרם התימנים
הרב מנחם מענדל גודמן – שליח בשכונת הדר יוסף
הרב אליהו ניידיטש – שליח לדוברי אנגלית באיזור המלונות וחוף הים
הרב דניאל נקש – שליח לדוברי צרפתית בשכונת נווה צדק
הרב לוי גערליצקי – שליח בשכונת צהלה

את הכנס הנעימו בניגונים האמנים החסידיים הרב דורון טויסטר ובנו מנחם.

הכנס הסתיים בדיון פתוח בין כל השלוחים אודות דרכי הפעולה הנדרשים בשנת הקהל, בהנחיית השליח בשכונות הצפון החדש ומנהל מוסדות חינוך חב"ד בתל אביב הרב מנחם מענדל גערליצקי .הדיון הסתיים בהחלטה על הקמת וועד מקרב השלוחים שיהיה אחראי על ארגון מעמד הקהל ענק בשיתוף פעולה עם כל השלוחים בתל אביב .השלוחים התפזרו לדרכם מתוך ריקוד חסידי, מיד לאחר שנעמדו לתמונה המסורתית ההולכת ומתרחבת מידי שנה.

השארת תגובה