כעת נבין מדוע בבחירות לחמו נגד ההזויים

לפני שנה וקצת, בזמן מערכת הבחירות האחרונה לכנסת, היו הרבה אנשים שלא הבינו כמו שצריך מדוע נלחמים כל-כך נגד אותה מפלגה שביקשה בזמנו לרוץ לבחירות, מפלגה שהייתה מורכבת מחבורת הזויים משיחיסטים וכהניסטים

הרב חיים כהן
הרב חיים כהן

לפני שנה וקצת, בזמן מערכת הבחירות האחרונה לכנסת, היו הרבה אנשים שלא הבינו כמו שצריך מדוע נלחמים כל-כך נגד אותה מפלגה שביקשה בזמנו לרוץ לבחירות, מפלגה שהייתה מורכבת מחבורת הזויים משיחיסטים וכהניסטים.

אם אתם רוצים להבין באמת מדוע נלחמו נגד המפלגה הזאת, אתם צריכים לראות מה המצב שלנו כיום ולהבין את התשובה לבד.

בואו נתבונן לרגע אחד מה המצב שלנו כיום: בממשלה הנוכחית, יש שר אחד בלבד שהוא נקרא הכי קרוב לדעות הקיצוניות, הכהניסטיות. ובואו נראה מה הצליח לעשות אותו שר יחיד, בזה שעלה להר הבית. במעשה הזה שלו, הוא פשוט הדליק את כל המדינה. והרי אין ספק כיום שחלק גדול ממה שקורה היום אצלנו בישראל, מזה שמלאך המוות מסתובב ברחובות, זה בגלל אותו אחד שהחליט לצפצף על ההלכה ועל הרבנים, ולעשות מעשה ולעלות להר הבית, ובכך לפתוח נגדנו שורה ארוכה של מקרי טרור רצחניים ה"י.

נכון שאותו שר הולך ומנסה להצטדק ו"לכסות" את מעשהו בכמה רבנים שכביכול כן התירו לו לעשות זאת, אבל דבר אחד ברור: גם אם הם התירו לו עקרונית, הרי התוצאה של המעשה הזה הייתה ברורה מראש, ופיקוח נפש הלא דוחה את הכל!

וכעת נחזור שוב אחורה, לזמן בו אותה מפלגה שהיו חברים בה אותם כהניסטים ידועים, ביקשה לרוץ לכנסת. אותה מפלגה גם היא רצה לבחירות כשהיא "מכסה" את עצמה ברבנים למיניהם. ועד היום, ישנם כל מיני צדקנים שמנסים עד עתה לשכנע אותנו בכך שהציבור החרדי טעה ובגדול כאשר נלחם נגד אותה מפלגה, כי אם המפלגה הזאת הייתה עוברת את אחוז החסימה – הרי שהיה לנו היום בכנסת יותר מ-61 חברים בקואליציה הידידותית לחרדים.

אבל לנו לא נותר אלא להגיד שאלו רק חסדי ה' יתברך, שעשה עימנו ועם העם כולו חסד, בכך שחבורת הכהניסטים הזאת לא נכנסה לכנסת. בואו ונדמיין לנו לרגע את המצב העכשווי, מה היה קורה אם אותה חבורה הייתה חלק מהממשלה או מהכנסת במצב הזה שמלאך המוות מסתובב ברחובות. הרי לא היה מי שיכול אפילו לנסות לעצור אותם לעלות להר הבית עם דגלים ולהדליק את כל המזרח התיכון.

אבל חלק מהם עדיין לא מבינים את זה, ועדיין יש לחלקם עוד את העוז והחוצפה להטיף מוסר לנציגים החרדיים שכאילו יש להם אפס עשייה.

אני חושב שאחרי שאנחנו עדים למצב כיום, עלינו לברך "הגומל" ולהודות לקב"ה שהמפלגה הזאת נשארה על הנייר בלבד.

עת לעשות לה'

לאחרונה אנחנו מתחילים יותר ויותר להבין את מה שגדולי ישראל בזמנו נחרדו וביקשו דרך הנציגים שלנו לעשות את הכל כדי לפתור את הבעיה של גיוס בני הישיבות, בגלל שכבר אז הם ראו שזה אחד מהמגנים שיש עלינו בארץ, ואחד מהמגנים על ארץ ישראל עצמה.

לכן, טוב יעשו כל הנציגים אם הם יתנתקו רגע אחד מכל שאר עיסוקיהם, כל אחד לפי כבודו ומעלתו, וישקיעו את כל המאמצים שלא לוותר על סעיף אחד כדי לפתור את הגזירה הנוראה הזאת, שאין ספק שהיא רובצת עלינו כמו קטרוג ח"ו.

תגובה אחת
  1. ההזוי היחיד זה אתה

השארת תגובה