שנתיים לפטירת מרן הגר"ע: עצרת תפילה בקברו

מחר בשעה 14:00 תתקיים תפילת רבים על קברו של הגר"ע יוסף זצ"ל במלאות שנתיים להסתלקותו ● בשעות הערב תתקיים בבית הכנסת הגדול בירושלים, עצרת מרכזית ברוב עם ובראשות גדולי ומאורי הדור ● בני משפחת מרן זצ"ל, יגיעו לכבד את הארוע גם הם

הראשל"צ הגר"י יוסף על קברו של מרן הגר"ע זצוק"ל
הראשל"צ הגר"י יוסף על קברו של מרן הגר"ע זצוק"ל

לקראת יום השנה להסתלקותו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א, מחר (יום ה') יעלו המונים לציונו בבית העלמין סנהדריה בירושלים. על פי ההערכות, צפויים לעלות אלפי בני אדם שלאחר מכן ימשיכו לעצרת המרכזית לזכרו שתיערך בבית הכנסת הגדול בירושלים.

מהמארגנים נמסר כי "בעקבות המצב הקשה השורר בעם ישראל כאשר אנו בימים טרופים שעליהם נאמר 'בחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה', החליטו גדולי ישראל על תפילת רבים שתערך בציון מחר ע"י ישיבת מרן הדואגת לתפילה מידי ערב ראש חודש בציון הקדוש".

התפילה תתקיים בשעה 2 בצהרים ובהשתתפות רבנים בולטים. במעמד התפילה יאמרו הרבנים את התפילה שתיקן מרן זיע"א לומר בעת צרה ומלחמה.

במעמד ישתתפו בין היתר חברי מועצת החכמים ובראשם מרן הגר"ש כהן. הראשל"צ רבי אליהו בקשי דורון, הגאון רבי שלמה מחפוד, האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא והמקובל הגר"י עדס. כמו כן ישתתפו חתני מרן זצוק"ל, הגר"מ טולדאנו והגר"א בוטבול. כאמור, מחר בשעות הערב תיערך העצרת המרכזית על ידי תנועת ש"ס בה ישתתפו בכירי התנועה, ומנהיגיה הרוחניים.

השארת תגובה