מתאמי קשרי הקהילה של 'מכבי' התכנסו לקראת השנה החדשה

הרב שמחה שטיצברג: מתאמי קשרי הקהילה הם הפנים האמיתיות של מכבי כאשר הם פועלים במסירות מסביב לשעון ● הרב חיים פרוינד: ההצלחה הגדולה של מכבי בשנת תשע"ה כאשר המספר הגדול ביותר של מצטרפים חדשים היא בעקבות פעילותם המסורה של מתאמי קשרי הקהילה

מכבי - מתאמי קשרי לקוחות
מכבי - מתאמי קשרי לקוחות

באירוע שנערך בבני ברק לרגל תחילת השנה החדשה, נכחו, חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, מנהלת השיווק הארצית הגב' טוני כהן, מנהל השיווק למגזר החרדי ואחראי מתאמי קשרי הקהילה הרב משה שלזינגר, רב ביה"ח אסותא הרב חיים יצחק פלדמן, מנהל סניף מכבי נחלת יצחק באלעד הרב ברוך שטרן, מתאמי קשרי קהילה במכבי: ר' משה גרינבוים מתאם קשרי הקהילה באשדוד ובמחוז הדרום, ר' אברהם אורלנצ'יק שמסיים את תפקידו בביתר עילית ועובר לשמש כמתאם קשרי הקהילה בירושלים, ר' יוסף בינדר והגב' חנה אייזנבך – בני ברק, ר' חנוך פלדמן – אלעד, ר' משה חרש – חיפה, חצור ורכסים, ר' יהודה שפירא – קהילת צאנז נתניה, ר' אריה קליין – ערד, ר' אברהם ברסלר – קריית גת, ר' יאיר כהן – נתיבות, ר' יהושע יוליס – אופקים, ר' יצחק נחום כץ – תפרח, ר' אהרון גובנר ור' יצחק קלוגמן – בית שמש. כמו"כ מונו מתאמים חדשים ר' יחיאל יעקובוביץ – נתניה, ר' יוסף ציינווירט – ביתר עילית.

חבר הנהלת מכבי שירותי בריאות הרב שמחה שטיצברג נשא דברים לשנה החדשה וברך את הנוכחים. בדבריו הדגיש את העבודה המסורה של המתאמים אשר פועלים במסירות ללא ליאות למען החברים והאוכלסייה כולה, שביעות הרצון הרבה ממכבי שירותי בריאות נזקפת לכל עובדי מכבי ובדגש מיוחד למתאמי קשרי הקהילה. הרב שטיצברג הוסיף כי החיבור לשטח מאד חשוב לנו ומאפשר היענות מיידית לכל מיני התפתחויות או אירועים כלשהם. הדגש האישי שלי בנושא הזה הוא – כבוד. חשוב לי מאד שכל עובד במכבי יכבדו את המגזר החרדי ויבין את הרצונות ואת הבסיס התרבותי והתורני של כל אדם שבא לקבל שרות. מכבי תמשיך להיות קופה טובה, חזקה ובעיקר מובילה בתחום השירות לחברים"

חבר הנהלת מכבי הרב חיים פרוינד ציין כי על פי נתוני הביטוח הלאומי, אנו הקופה היחידה שרשמה צמיחה הגדולה ביוטתר ובפער משמעותי, וכן שיעור עזיבה הנמוך ביותר לעומת הקופות האחרות לשנת 2014. אנחנו ראשונים ומובילים את כל מערכת הבריאות. כל זה בזכות מתן שירות מדי יום לאלפי מטופלים שזקוקים לנו כדי לשפר את בריאותם. בדבריו ציין הרב פרוינד כי מכבי היתה הקופה הראשונה שהכניסה מתאמי קשרי קהילה מתוך הבנת הצרכים המיוחדים של המגזר החרדי, והתוצאות אכן ניראות בשטח.

מנהלת השיווק הארצית הגב' טוני כהן, שיבחה את עבודתם המסורה של המתאמים וציינה כי הם מהווים אור ומגדל לחברים וקנאת סופרים לקופות האחרות. "תגובות נלהבות של החברים הנהנים מפעילותם של המתאמים מגיעות אלינו, כמו"כ בכל סיור שאני מקיימת בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ, שמם ופועלם של המתאמים עולה בהערכה ובהערצה רבה מאוד על ידי מנהלי הסניפים והמרחב", אמרה. "מתאמי קשרי הקהילה הם הגשר שנועד להיטיב ולהתאים את השירות הרפואי המקצועי הטוב ביותר של מכבי לצרכי הקהילה החרדית והם עושים זאת בהצלחה רבה. אתם הפנים של מכבי במגזר החרדי ואנחנו גאים בכך", סיימה.

מנהל השיווק למגזר החרדי ואחראי מתאמי קשרי הקהילה במכבי הרב משה שלזינגר הודה אף הוא למתאמים וציין כי תפקיד מתאם קשרי הקהילה נושא בתוכו אחריות כבדה מאד, ונבחרת מתאמי קשרי הקהילה של מכבי עושים עבודה נהדרת, מהירה ומקצועית, עבור החברים מכלל האוכלוסייה ומכל רחבי הארץ ומרגישים שליחות לסייע לחברים על מנת להקל את הסבל שהם עוברים. עשרות אלפי הפניות שהגי"עפ"י נתוני הביטוח הלאומי, אנו הקופה היחידה שרשמה צמיחה חיובית ושיעור עזיבה הנמוך ביותר לעומת הקופות האחרות לשנת 2014. אנחנו ראשונים ומובילים את כל מערכת הבריאות. כל זה בזכות מתן שירות מדי יום לאלפי מטופלים שזקוקים לנו כדי לשפר את בריאותם. עו אל המתאמים במהלך שנת תשע"ה מוכיחים מעל הכל על חשיבותו הרבה של  התפקיד ותרומתו לשיפור השירות. הרב שלזינגר הודה למנהלת אגף שירות ושיווק במכבי הגב' סיגל דדון-לוי, על פעילותה הרבה בקידום פעולות המתאמים וציין כי מיד לאחר החגים ייערך יום השתלמות למתאמים הודות לפעילותה. בסיום בדבריו קידם הרב שלזינגר את המתאמים החדשים ואיחל להם הצלחה רבה בתפקידם.

תגובה אחת
  1. אשמח לקבל טלפון לתיאום קשרי לקוחות-מכבי

השארת תגובה