הכל כלול: מוצר חדש ומהפכני לחג הסוכות

עונג יום טוב: פתרון מעולה המרכז בתוכו כל מה שצריך לקחת לתפילה בבית הכנסת • תיק מהודר הכולל בתוכו מקום לאתרוג, לטלית ולמחזור

טליתרוג
טליתרוג

בכל שנה מתגלה הקושי מחדש, להגיע לבית הכנסת בחג ובחול המועד, כאשר ביד אחת צריכים לקחת את הלולב בזהירות מרבית  וביד השנייה את האתרוג המחזור והטלית, מה שגורם לכולם אי נוחות וקושי מיותר בעיצומו של החג. חשוב שנוכל להגיע לבית הכנסת בנינוחות וברוגע ולהתפלל בתוך יישוב הדעת ובמתינות, אז מה הפתרון?

קבלו את המוצר החדש והגאוני מבית 'ואנווהו' שעל זה נאמר, איך לא חשבו על זה קודם…. תיק 'טליתרוג' המשלב בתוכו נוחות ויצירתית כאחד ובעיקר הידור מצווה, אשר מהווה פתרון לנשיאת האתרוג המחזור והטלית בתיק אחד, קומפקטי ומפואר.

תיק מושקע ומהודר מניילון איכותי אשר בתוכו ניתן להכניס בצורה מסודרת את האתרוג עם הקופסה, המחזור/סידור ואת הטלית, לתיק מצורף סדר נטילת לולב בפנים הכולל את ה'לשם יחוד' שלא נמצא בכל הסידורים ועתה נמצא בהישג יד, כך ששוב אין צורך בלאחוז גם בסידור, מצידו השני יש מקום למילוי הפרטים האישיים, דבר חשוב כשלעצמו לאור ההשקעה בקניית ארבעת המינים שאם יאבד, יש את הפרטים המלאים כך שיהיה למי להחזיר.

תגובה אחת
  1. שלום
    כתבה מאוד מעניינת
    רק איפה אפשר להסיג כמות של טליאתרוג במחיר הכי טוב.
    תוכל לעזור לנו
    תודה רבה

השארת תגובה