בזכות עירונותו של השכן: הגנבים נתפסו מתחת למיטה

השוטרים תפסו גנבים שפרצו לדירה והעירו את בעלי הדירה שישנו בחדר הסמוך, עדכנו אותם שפרצו לביתם והחשודים נתפסו ● בעלת הדירה הודתה לשוטרים וזיהתה את הרכוש שנגנב מביתה

גנב
גנב

היום לפנות בוקר עצרו שוטרי סיור תחנת לב הבירה 2 בני מיעוטים (קטין ובגיר) בתוך דירת מגורים, כשבעלי הדירה ישנים והפורצים מסתתרים במיטה באחד החדרים. לפנות בוקר התקשר מודיע למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי הוא מזהה חשודים שנראים כ ב.מ., עם פנסים, מנסים לפרוץ לדירת שכניו. המודיע שוחח עם המוקדנית ועם השוטרת במוקד אשר משגרת את הניידות לאירועים.

במקביל לשליחת הניידות, החזיקה השוטרת את המודיע על הקו ודלתה פרטים נוספים לשם הכוונת השוטרים לדירה.
מספר ניידות סיור של תחנת לב הבירה הגיעו במהירות ובאופן שקט למקום, שוטרת המוקד יצרה שיחת ועידה טלפונית בין שוטר סיור למודיע אשר הכווין לדירה אליה פרצו החשודים. השוטרים שהבחינו בחלון פתוח, נערכו בסגירה של פתחי הדירה והבניין ונערכו לכניסה לבית.

הפורצים שניסו לצאת מהדירה עם השלל דרך החלון נתקלו בשוטרי הסיור, נמלטו לתוך הדירה וניסו לברוח דרך הדלת הראשית. כשפתחו את הדלת נתקלו בצוות שוטרים נוסף שקרא להם לעצור, הם נמלטו לאחד מחדרי הדירה, כשהם זורקים רכוש גנוב בדירה.

השוטרים נכנסו לתוך הדירה, הבחינו בחדר השינה בבעלי הבית כשהם ישנים ובחדר שינה נוסף הבחינו ברכוש רב זרוק על הרצפה ושני החשודים מסתתרים במיטה כשבידיהם שקית עם רכוש שנגנב מהדירה. שוטרי הסיור עצרו את השניים, ב.מ. בגיר כבן 26 תושב שטחים ו ב.מ. קטין ממזרח העיר. בחיפוש על גופם נתפס חלק מהרכוש הגנוב, חלק מהרכוש נמצא זרוק ליד המיטה ובחיפוש נוסף נמצא פאוץ' עם כסף וכרטיסי אשראי של בעלי הדירה בתוך פח האשפה.

השוטרים ניגשו לבעלי הדירה שישנו בחדר הסמוך, עדכנו אותם שפרצו לביתם והחשודים נתפסו. בעלת הדירה הודתה לשוטרים וזיהתה את הרכוש שנגנב מביתה.

מפקד התחנה סנ"צ אמיר ארזני שיבח את שוטרי הסיור וציין "מדובר בפעילות מקצועית של שוטרי הסיור בשיתוף עם שוטרות מוקד המשטרה, שהביאה למעצר הפורצים בתוך הדירה עם הרכוש הגנוב". עוד הוסיף "אנו פועלים מדי יום ולילה במגוון רחב של אירועים למען בטחון תושבי העיר ורכושם. באירוע זה השוטרים פעלו במקצועיות רבה, בנחישות ובאומץ לב כמצופה מהם וראויים לכל שבח". החשודים הובאו לבית משפט השלום בירושלים ומעצרם הוארך עד מחר 30.7.15 החקירה נמשכת.

השארת תגובה