אל על: ביקור סוכני נסיעות שומרי מצוות במוקד

סוכני נסיעות חרדים המאוגדים בחו"ל מהודר, ערכו ביקור מיוחד באל על ביוזמת סניף ישראל בכדי לראות מקרוב כיצד הדברים קורים מאחורי הקלעים ובכלל • דודי רובינשטיין ממובילי הקבוצה: "ניתחנו מקרים ותגובות בטיסה, העלינו את נושא התפילה בטיסה, גם במניין, מבלי להפריע לעבודת הצוות"

ארוחת צהריים מהודרת, ביזנס עסקים
ארוחת צהריים מהודרת, ביזנס עסקים

במסגרת היוזמה של חטיבת המכירות באל על להעמקת הקשר עם סוכני הנסיעות, הגיעו אתמול למשרדי אל על קבוצה של סוכני נסיעות ממשרדים שונים במגזר החרדי, לראות כיצד הדברים עובדים מקרוב. דודי רובינשטיין ושמחי וינברג מחו"ל מהודר, מאמינים בהעמקת הקשר באמצעים ישירים ונענו להזמנת אל על.

הסוכנים שמעו סקירה ממנהלת אגף שירות לקוחות בחברה, הגב' מיכל רוטשטיין, על הדיגיטציה של השירות ועל אפיקי השירות החדשים העומדים לטובת הסוכנים לטיוב עבודתם. בהמשך, התפתח רב שיח מרתק ומעניין בין הסוכנים למנהלי המחלקות במוקד, שהחכים את הצדדים כשהמסקנה שעלתה: התוצאה = היא שירות טוב לסוכנים = לקוחות מרוצים שרוצים להמשיך לטוס אל על. משם עברו לביקור בתוך המוקד, למפגש ישיר בין הסוכנים לאנשים שמאחורי השמות, קווי הטלפון והמענה האישי.

בחלקו השני של הסיור ביקרו הסוכנים במרכז הלמידה של דיילי האוויר, במתקן המדמה מחלקת ביזנס בבואינג 747. הסוכנים קיבלו סקירה מקצועית מגב' מגי חדד האחראית על צוות האוויר, בנושא רמת השירות והחוויה בטיסה שעלתה פלאים. ״אנחנו שומעים את זה גם מהנוסעים וגם דיילי האוויר בחברה מרגישים ומקבלים את הפידבק״, אומר דודי רובינשטיין ממובילי הקבוצה, ״ניתחנו מקרים ותגובות בטיסה, העלינו את השאלה איך אפשר להתפלל בטיסה, גם במניין, מבלי להפריע לעבודת הצוות״.

להשלמת החוויה, הוגשה ארוחת צהריים חגיגית, מתפריט הביזנס גלאט כשר שהוגשה במושבי הביזנס, ללא חשש "כיסי אויר". בסוף היום התקיימה הדלקת נר מוקדמת, בראשות סמנכ"ל המכירות והתיירות מר ירום ודיש, ומנהל המכירות של סניף ישראל מר עמית לוי.

דודי רובינשטיין מנהל חו"ל מהודר, סיכם את המפגש כאחד המועילים ביותר לעבודת הסוכן. בביקור שבו סוכן פוגש "פנים אל פנים" את המקבילים לו בחברה, איתם הוא עובד ביום יום ומקדמים עמו את צרכים הנוסע שלו, ואין חשוב מהקשר הזה לטובת נוסע הקצה.

ירום ודיש, סמנכ״ל אל על בירך על המפגש ואמר: ״אל על תמיד שמה בראש סדר העדיפויות את לקוחותיה, ביקור זה מהווה אבן דרך נוספת בתהליך העמקה בחוויית לקוח, הפעם דרך הסוכנים שעומדים בקשר ישיר עם לקוחותינו. ביקור זה הוא חלק משרשרת ביקורים של סוכני תיירות מרכזיים באל על שתימשך לאורך השנה. אל על תמשיך להעניק את השירות הטוב והמותאם ביותר ללקוחותיה, לצד חווית טיסה משודרגת ובטוחה״.

ירום ודיש וסוכנים חרדים בביקור במוקד
השארת תגובה