ברק גרוסברג מודה לאבא: הכל אתה

הזמר והיוצר ברק גרוסברג משחרר סינגל-קליפ חדש ועוצמתי, לקראת חודש אלול. בשונה משיריו הקודמים, גולש ברק אל לב המיינסטרים עם הפקה מוזיקלית של אפי שיינר , שעבד לאחרונה עם אברהם פריד ויעקב שוואקי במסגרת פרויקט צמאה, גד אלבז ועוד.

בי"ט אב יום שלישי ה 16.8.22 יתקיים מופע השקה חגיגי עם הלהקה לסינגל החדש בגולה פתח תקווה. אורחים מיוחדים: ישי לפידות ואבי פיאמנט ה . פרטים נוספים באתר של הגולה.

הסינגל החדש נכתב כתוצאה מכישלונות שחווה ברק בחייו האישיים אשר הולידו תחושות חרטה. עם זאת, מודה ברק לאבא שבשמיים על כל הרגעים והחסדים שעשה עימו. ברק הוא חוזר בתשובה מתל אביב שעבר מספר תחנות בחייו: החל מהופעות 1 , אביו שאול גרוסברג הפיק אמני בסצינת הברים בת"א מגיל 6 רוק רבים, בהמשך יצא לחיפוש רוחני ארוך כשבסופו נכנס אל תוך עולם התורה. ברק משלב בתוכו את 2 העולמות עם סיפור חיים מרתק.

הקליפ שצילם וערך אייל ציון מציג נער אורבני שמנסה להגיע להישגים ברכיבה על סקייטבורד, אבל חווה כישלונות ונפילות. הוא ממשיך לנסות במסגרת של חיפוש עצמי, לאט לאט משתפר ולבסוף מצליח להגיע להישגים עם תחושת ניצחון. הקליפ הופק במטרה להעביר מסר של העצמה אישית והתמדה עם אמונה בבורא כאשר הכשלונות הן חלק מהדרך. השחקן הרוכב הוא איתן מלכה.

השארת תגובה