רשת הגלידריות שמשוויצה בכשרות המהודרת

רשת הגלידריות הכשרה למהדרין ג'ט לק מתרחבת לתשעה הסניפים הקיימים מצטרף ג'ט לק נוסף והפעם ב… אילת

רשת ג'ט לק הוקמה בתשס"ה על ידי מורג ועידו כנפי, תחילה כגלידריה קטנה ונחמדה באשקלון, עם הזמן פיתחו בני הזוג את הקונספט לכדי רשת לקינוחים מושחתים, עם גלידה איטלקית טרייה בכשרות מהודרת של בד"צ בית יוסף. אחרי 7 חודשים נפתח סניף אשדוד, אחרי חודשיים סניף נתיבות, ואחרי חצי שנה סניף בראשון לציון, מאז מתרחבת החברה המהודרת בעקביות. רק לאחרונה נפתחו שני סניפים חדשים: חדרה ואופקים וכעת ברשת תשעה סניפים, אחד נוסף בהקמה – באילת.

ג'ט לק היא רשת כשרה למהדרין, חלב ישראל. "כל המוצרים שלנו כולל אלה שמיובאים מאיטליה, והם ברמה איטלקית גבוהה, בכשרות בד"צ בית יוסף. באמצעות ההקפדה שלנו, אנחנו מסייעים ללקוחותינו לאכול הכי טעים, בהכי כשר", אומרת מורג. "גם לקוחות שאינם שומרי מצוות או כשרות – נהנים מהמוצרים שלנו, וזאת בעצם הייתה השאיפה: שכל העולם ייהנה לאכול אצלנו. רציתי להנגיש את המוצר שלי לכל הקהילה", מורג שמתגוררת באשקלון, חשה שהקהילה החרדית מודרת ממוצרי איכות "בטח בתחום הקינוחים. למה שלא יוכלו ליהנות אצלי מוצרי פרמיום עם אוירה כיפית? מגיע לכל הקהילות ליהנות באותה דרגה של חוויה, בלי הפליה".

"במעבר לכשרות המהודרת גילינו שאם מתאמצים, אפשר להשיג את חומרי הגלם בכשרות גבוהה. אנו מציעים טעם של חו"ל בכשרות מהודרת". מורג מגלה שהרב שמספק את הכשרות באיטליה, עוקב אחרי גידול דובדבני 'אמרנה' ייחודיים בעלי טעם וגוון עז במיוחד, הקיימים רק באיטליה, "הרב בודק את העץ משלב הזריעה, ומלווה אותו כשהוא גדל באיטליה". מטבע הדברים והוראות הכשרות, הרשת מקפידה מאוד גם על שמיטה לחומרה, "אני יודעת כמה זה קריטי למי שצורך כשרות. אנחנו עומדים בכל כללי הכשרות ועם זאת אנחנו מקפידים שהמוצר יראה טוב ויהיה ברמה גבוהה מאד".

אחד מסימני ההיכר של הרשת אלו הקינוחים המושחתים, "החוויה אצלנו היא סוג של מסיבה" אומרת מורג כנפי, "גם אם זה 'רק' מפגש משפחתי אחרי צהרים, עם הילדים שבאים אלינו, ככה במקום ארוחה, יושבים על מגש קינוחים מגוון במיוחד".

למשל, הרשת נטלה מוצר צדדי בגלידריות והעניקה לו כבוד עמוד התפריט. הקרפ והוופל היו תמיד מוצר נלווה בחנויות גלידה, אבל בג'ט לק הוא הפכו לעיקר. "לקחנו את הפנקייקים והגדלנו אותם לעובי של סטייק, נפוחים, גדולים ומרשימים וסופגים הרבה מאד רוטב. הלבשנו על מנות אלה פריטים מעולם הקינוחים היותר מסעדני, כמו קרם ברולה, סופל'ה, כנאפה ועוגת גבינה. שילבנו אותם עם מנות הבסיס והפנקייק, הקרפ והוופל הפכו להיות קינוחים של מסעדת גורמה".

סניפי ג'ט לק: חדרה, פתח תקווה, אשקלון, אשדוד, נתיבות, אופקים, ראשון לציון, באר שבע, שדרות ו בקרוב – אילת.

השארת תגובה