אמריקן איירליינס רוכשת 500 מיליון גלוני דלק ביולוגי

אמריקן איירליינס חתמה על הסכם לרכישת 500 מיליון גלונים של דלק ביולוגי – בר קיימא • מדובר בצעד נוסף במימוש אסטרטגיית החברה לאפס פליטות גזי חממה עד 2050

אמריקן איירליינס, מודיעה על הסכם עם חברת Gevo, העוסקת בתחום ה-Biofuel, בנוגע לאספקת דלק ביולוגי SAF בר-קיימא לתקופה של חמש שנים, במסגרתה, מתחייבת חברת התעופה לרכוש 500 מיליון גלונים של דלק ביולוגי בר-קיימא.

הסכם זה מצטרף להסכם Oneworld, הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברות תעופה, במסגרתו הוכרז היעד להגיע לאפס פליטות פחמן עד שנת 2050. כמטרת ביניים, החברות החתומות שואפות להחליף 10% מדלק המטוסים המזהם בדלק ביולוגי בר-קיימא עד שנת 2030. ההסכם עם Gevo מקדם את אמריקן איירליינס למימוש של כ-20% מהיעד.

במסגרת מאמציה האקלימיים, אמריקן איירליינס היא חברת התעופה הראשונה עם יעד מבוסס מדע, הפחתת הפליטות ב-45 אחוזים עד שנת 2035, המאושר על ידי ה-Science-Based Targets initiative. בנוסף, אמריקן קיבלה ציון “A-“ מארגון ה-CDP Climate Change, הציון הגבוה ביותר מבין חברות התעופה בצפון אמריקה ואחת משתי החברות היחידות שקיבלו ציון כה גבוה מבין כלל חברות התעופה הגלובליות.

ג'יל ביקשטיין, מנהלת תחום הקיימות באמריקן איירליינס, מציינת כי "ההסכם הוא צעד היסטורי לאמריקן איירליינס ולתעשיית התעופה. בעודנו ממשיכים לעבוד לטובת צמצום טביעת הרגל הפחמנית שלנו, השימוש בדלק בר-קיימא הינו אבן דרך באסטרטגיה שלנו למניעת פליטות פחמן בזמן טיסה. לצד השותפות שלנו להסכם Oneworld, אנו גאים להוביל את המעבר לדלק בר-קיימא ולהתקדם לכיוון מטרות האקלים המשותפות לכולנו."

אודות קבוצת אמריקן איירליינס:

אמריקן איירלינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, פועלת מבסיסה שבדאלאס טקסס. החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים. מניות הקבוצה נסחרות בנסד"ק, תחת הסימול ,AAL וכלולות גם ב-500S&P .

  • בקרו באתר news.aa.com
  • למידע אודות אמריקן איירליינס או לביצוע הזמנה באתר לחצו כאן. סוכני המכירות של החברה זמינים לעזור ולענות על שאלות בעברית בטלפון: 03-7219497
השארת תגובה