חדש במדף הקפואים: Bonduelle הגיע לישראל

קונצרן בונדואל, הגדול והמוביל בעולם בתחום הירקות, נכנס לראשונה לקטגוריית הקפואים בישראל • בין המוצרים החדשים והמסקרנים שיגיעו למדף הקפואים הישראלי כבר החודש: פרוסות זוקיני קלוי, חצאי פלפלים קלויים, פרוסות חצילים בגריל ושעועית עדינה שלמה מזן מיוחד

מוצרי Bonduelle | צילום: סטודיו אורית חן צדוק
מוצרי Bonduelle | צילום: סטודיו אורית חן צדוק

כניסתו לישראל של קונצרן בונדואל היא תחילתו של עידן חדש בקטגוריית הירקות הקפואים באיכות, במגוון הירקות ובחדשנות ייחודית. הישראלים, חובבי הירקות, ייהנו מירקות גורמה מובחרים, איכותיים וטעימים במיוחד.

הקונצרן הצרפתי Bonduelle הוא חברת הירקות הגדולה בעולם, בעל מוניטין רב בזכות המוצרים החדשניים והאיכותיים, שזוכים לפופולאריות בלמעלה מ-100 מדינות בעולם. החברה משקיעה ומפתחת זני ירקות אותם היא מגדלת על שטחים עצומים של כ-1,240,000 דונמים ברחבי העולם. בשנת 2021 לבדה, השקיעה החברה כ-32 מיליון דולר בפיתוח חדשנות. לאחר שקיימה מגעים עם חברות ישראליות שונות בשנים האחרונות, בחרה החברה הבינלאומית בחברת המזון זנלכל כשותפה אסטרטגית בארץ.

בסדרת מחקרים מקיפים ומעמיקים שקיימה בישראל, מצאה Bonduelle שהצרכנים בישראל מובילים בראש טבלאות צריכת הירקות העולמית לנפש, הן בכמות והן במגוון, וצורכים כ-1,750,000 טון ירקות מדי שנה. צריכת הירקות של הישראלי הממוצע שקולה לצריכת ירקות של כ-5-6 אירופאים, ומשפחה ישראלית ממוצעת צורכת כ-40 ירקות בשבוע. לאור ממצאים אלו, בחרה Bonduelle בישראל כמדינה הראשונה מחוץ לאירופה להשיק את מוצרי הגורמה הקפואים שלה.

במבחני טעימה שקיימה Bonduelle לקראת כניסת המוצרים לישראל עלה כי מוצריה גברו באופן גורף על יתר המתחרים המקומיים בכל הפרמטרים שנבחנו, ביניהם הטעם, המרקם, הנראות ואיכות הירקות בפער חד, בין 75%- 87% (מעל המתחרה הבא אחריהם).

קטגוריית הקפואים עומדת להתחמם:

למדפים יעלו כבר בקיץ הקרוב 2 סדרות מוצרים, המביאות את חוויית הקולינריה הצרפתית:

בסדרת הקלויים:
• חצילים קלויים: חצילים בגריל פרוסים ומוקפאים, 600 גרם מחיר מומלץ: 24.90 ₪
• פלפלים קלויים: פלפלים בגריל חצויים ומוקפאים, 600 גרם מחיר מומלץ: 24.90 ₪
• זוקיני קלוי: זוקיני בגריל פרוס ומוקפא, 600 גרם מחיר מומלץ: 24.90 ₪

בסדרת הירקות הקלאסית:
• גרעיני תירס מוקפאים, 600 גרם מחיר מומלץ: 14.90 ₪
• אפונת גן מוקפאת, 600 גרם מחיר מומלץ: 13.90 ₪
• שעועית עדינה שלמה ומוקפאת, 600 גרם מחיר מומלץ: 21.90 ₪

כשרות: Star K מהדרין כשל"פ. את המוצרים ניתן להשיג ברחבי הארץ ברשת שופרסל.

לדברי גרגורי סנסון, ראש הפעילות הבינלאומית של Bonduelle העולמית: "אנו גאים להשיק את המותג הבינלאומי, המוביל והחדשני שלנו בשוק הישראלי. לאחר שלמדנו את פרופיל הצרכנים והקטגוריה בישראל, אנו מאמינים שנוכל לספק חוויה ייחודית ונחשקת לצרכניות ולצרכנים הישראלים הידועים באהבתם לירקות".

לדברי פיני גורביץ', מנכ"ל זנלכל: "אנו נרגשים להביא לישראל את בשורת מוצרי הגורמה האיכותיים של החברה הגדולה בעולם וגאים בהבעת האמון של תאגיד Bonduelle בזנלכל כנציגתם בישראל. אנו מאמינים כי בזכות החדשנות והאיכות של מוצרי החברה יצטרפו צרכנים חדשים לקטגורית הירקות הקפואים".

אודות Bonduelle: החברה הצרפתית הבינלאומית נוסדה בשנת 1827, היא חברת הירקות הגדולה בעולם. מדובר בחברה ציבורית ולה נציגויות בלמעלה מ-100 מדינות עם 50 מפעלים. החברה בעלת מחזור שנתי של כ-3 מיליארד יורו לשנה, מעמדה המוביל בעולם מבוסס על פעילויותיה והשקעותיה הרבות בפיתוח וגידול זנים ייחודיים, בידע ופטנטים טכנולוגיים רבים, ומשאבי ייצור הפרוסים בכל העולם. החברה הינה מהמתקדמות בעולם בקידום מדיניות קיימות הדואגת לחקלאות, לטבע, להפחתת זיהומים וחומרי הדברה והיא מהווה השראה לכל מותגי הירקות בעולם כולל בישראל.

 

2 תגובות
  1. מחיר מוגזם!!!

  2. במדינה כמו שלנו שאין ארוחה ללא ירקות טריים מבושלים/קלויים,
    לשלם סכומים כאלה אין מצב,אולי חתך אוכלוסיה מאוד מאוד ספציפי,
    משהו לא עשה שעורי בית…..

השארת תגובה