המערכת החכמה לכרטיסי אירועים והופעות בשיחת טלפון

רכישת כרטיסים לאירועים והופעות בלחיצת כפתור גרמה לחוסר גישה בציבורים המתנזרים מכלי הטכנולוגיה השונים • בחברת התקשורת "ימות המשיח" פיתחו מערכת חכמה שנותנת את האפשרות הזו בשיחת טלפון פשוטה מהמכשיר הכשר

ארועי קיץ
ארועי קיץ

בחברת התקשורת "ימות המשיח" השיקו לא מכבר מערכת חדשנית דרכה ניתן לרכוש כרטיסי אירועים והופעות באמצעות קו הטלפון הכשר, מה שגורם לאלפים המשתייכים למגזר החרדי שמתנזר מהאינטרנט ודומיו לרכוש כרטיסים מרחוק בלחיצת כפתור ובמהירות שיא.

מדובר ביוזמה חדשנית שפרצה לתודעה לפני מספר חודשים, היוזמה הגיעה בעקבות האתרים השונים שפותחו שם ניתן לרכוש כרטיסים לאירועים והופעות בלחיצת כפתור פשוטה. הדבר שגרם לחוסר גישה בקרב אלה המתנזרים מכלי הטכנולוגיה השונים גרם לכך שבחברת התקשורת "ימות המשיח" ישבו על המדוכה וניסו למצוא פתרון הולם שישרת את כלל המגזרים והעדות.

הפתרון החדשני גרם לתהודה רבה וכבר כיום מארגני אירועים רבים כמו גם עיריות ומנהלי מתנסי"ם משתמשים באופציה הזו. על פי המיזם שנקרא בשם "טיקטפון" ניתן לרכוש כרטיסים להופעות ואירועים בחיוג מהיר ופשוט שם מכניסים את פרטי האשראי וכך בעצם רוכשים את הכרטיס במהירות וביעילות ללא צורך בגישה אינטרנטית.

אם לא די בעצם הרכישה, הדבר מקל באופן משמעותי על מארגני הכנסים והאירועים כאשר בשונה מבעבר הם לא זקוקים להציב עובדים במשמרות שיענו לשיחות הטלפוניות, דבר שיחסוך גם זמן וכסף. בנוסף, מנהלי האירועים יכולים לצפות בזמן אמת בכמות הרכישות ובכמות הכרטיסים הפנויים.

מערכת "טיקטפון" זכתה להצלחה מסחררת כאשר כבר היום עשרות מנהלי אירועים וכנסים כמו גם עיריות ומנהלי מתנסי"ם משתמשים במוצר על בסיס קבוע כאשר עד היום דרך המערכת נמכרו מאות אלפי כרטיסים. המערכת אף נותנת אפשרות למכור מספר רב של כרטיסים בו זמנית, דבר שמקל מאוד על עיריות ומתנסי"ם העורכים מספר רב של אירועים בימי בין הזמנים וכיוצא בזה.

יצוין כי לצד זאת בחלק ניכר מהפקות האירועים נדרשים המארגנים להעניק גם שימוש במכירת כרטיסים מקוונת באתרים ובאפליקציות בכדי לאפשר גישה נוחה לקהלים נוספים. בדיוק מהסיבה הזו, בימים אלה מושקת אופציה חדשה שמהווה מהפיכה בתחום עם פתרון כולל ומסונכרן בין המערכות כאשר יהיה ניתן לרכוש כרטיסים באותה מערכת הן בחיוג טלפוני והן ברכישה מקוונת באתר נגיש ומשודרג זאת בנוסף לשירות טיקט-פון הקיים המאפשר גם מערכת "סדרן" עם עמדות סדרנים המקבלים את הרוכשים בכניסות לאירועים ומבצעים תיקוף לכל רוכש במהירות וללא צורך בהמתנה לתור.

השארת תגובה