ארוחות גורמא: בין הזמנים בפראג

שבועות לקראת בין הזמנים ומאות משפחות כבר הזמינו את החופשה שלהם במלון היוקרתי "קינג דיויד" הממוקם בפראג • המלון מתהדר בין היתר: בארוחות גורמה בכשרות מהודרת, בית כנסת מרווח, מקווה טהרה ובריכת שחייה עם שעות נפרדות

פראג
פראג

מאות משפחות מהמגזר החרדי כבר הזמינו את חופשת "בין הזמנים" שלהם במלון היוקרתי 'קינג דיויד' הממוקם בפראג. המקום שהיה לאחד היעדים האטרקטיביים למשפחה החרדית בשנים האחרונות הפך למבוקש עוד יותר במהלך השנה האחרונה וזאת בעקבות הביקוש הרב בקרב המגזר החרדי להגיע ולנפוש בפראג שהפכה ליעד תיירותי לוהט.

מלון 'קינג דיויד' בפראג קנה לעצמו בשנים האחרונות מקום של כבוד ברשימת יעדי הנופש הנחשקים של הציבור החרדי מעבר לים, כאשר עצם קיומו של מלון הנמצא תחת השגחה מהודרת ומתנהל על פי כל גדרי ההלכה באחת הערים המתויירות בעולם – אינו דבר מובן מאליו, מה שגורם לביקוש חסר תקדים מצד הציבור החרדי לנפוש במקום.

בנוסף, במלון מתקיימים גם שלושה מנייני תפילה בכל יום, זאת לצד קיומו של מקווה טהרה ע"פ כל דקדוקי ההלכה. האווירה השוררת במלון היא אווירה ייחודית ויוקרתית, כזו שתגרום לכם לרצות לחזור לשם כמה שיותר מהר.

פראג עצמה נחשבת כאמור לאחת הערים המתויירות בעולם, עם ארכיטקטורה עוצרת נשימה, אתרים היסטוריים נדירים וארומה אירופית קלאסית שמשאירה טעם של עוד. בית המלון שוכן במרכזה של העיר, בקרבת מקום לאתרי התיירות הפופולריים, כמו הרובע היהודי, בית הכנסת אלטנוישול וקברו של רבינו המהר"ל זיע"א.

כמו כן, רק לפני כשנה רשת האופנה הפופולרית 'פרימרק' פתחה סניף חדש וענק בפראג הממוקם במרחק הליכה ממלון 'קינג דיויד' היוקרתי. כאשר הדבר הוא בשורה של ממש להמוני התיירים המגיעים למקום ועד היום נאלצו לנדוד למדינות אחרות בכדי ליהנות מחוויית הקנייה ברשת.

'פרימרק' נחשבת לרשת אופנה מבוקשת במיוחד, החברה שומרת על מחירים נמוכים בעיקר בשל היכולת שלה בשינוע מהיר של הסחורה וחידוש מלאי האספקה במהירות. בחברה מתמקדים במכירות קמעונאיות ללא אפשרות קנייה באתרים מקוונים וזאת בניגוד לרשתות אחרות.

הנופשים החרדיים הרבים אשר הגיעו למלון במהלך בין הזמנים האחרון מספרים על חוויה יוצאת דופן כמוה הם לא חוו באף מקום אחר, "הגענו למלון בפראג וישר הצוות בא לקראתנו ועזר לנו בכל מה שנצרך, השרות וההנגשה במקום למגזר החרדי הוא משהו נדיר", סיפר שלמה וייס שנפש במקום.

לדבריו, "המלון כולו מותאם בדיוק עבור המגזר החרדי, הייתי שם בין עשרות אורחים חרדיים שכולם העלו על נס את המלון היוקרתי שדואג לכל מה שהתייר החרדי זקוק לו, אם זה בריכה וחדר כושר עם שעות נפרדות, אם זה מנייני תפילות ובעיקר הכשרות המהודרת והיחס החם והאדיב".

בהנהלת המלון היוקרתי "קינג דיויד" מציינים כי נותרו ממש חדרים אחרונים לקראת חופשת בין הזמנים ולכן כדאי להזדרז ולהזמין כבר היום בכדי להבטיח לכם את החופשה המושלמת, לכם ולכל המשפחה, חופשה שללא ספק תמלא אתכם בכוחות מחודשים לקראת ימי הרחמים והסליחות.

השארת תגובה