'מיוחד' במינו: הקליפ של נהוראי אריאלי

תלמידי "דרכי יהודה" של ארגון "צהר הלב", זכו לצלם קליפ מיוחד עם הזמר האהוב עליהם – נהוראי אריאלי.

מדובר בתלמידים אשר עזבו מסגרות שונות והגיעו לת"ת דרכי יהודה – בית ספר בוטיק מרשת צהר הלב, כדי לפתוח דף חדש ולקבל מעטפת מקצועית וטיפולית, עם יחס אישי המתאים לתלמידים עם קשיים רגשיים / התנהגותיים.

שיתוף הפעולה הייחודי בין הזמר לבית הספר, נולד לאחר שהתלמידים ששמעו את השיר התחברו מאד למסר שהוא מעביר של פתיחת דף חדש, קבלת הזדמנות והרגישו שהשיר נכתב עליהם. צוות בית הספר יצר קשר עם הזמר שמיד נענה לבקשה ושמח להקליט עם הילדים את הקליפ המיוחד הזה לשירו.

רוחי סופרין, מורה בדרכי יהודה: "השיר "דף חדש" מביע את האפשרות של כל אחד להצליח, לשים את הכשלונות מאחור ולפתוח דף חדש. השיר מדגיש את ההערכה הניסיון והמאמץ, מעבר להצלחה עצמה. "ב"דרכי יהודה" אנחנו שמים דגש על המאמצים ורואים בהם הצלחות, וזה מה שנותן כח לתלמידים להמשיך ולהתאמץ. כאשר אנחנו מעניקים לילדים אמון ומעטפת שלה הם זקוקים ובזכות כך הם מצליחים ומגיעים רחוק. הם עושים שינויים אדירים בכל התחומים, מפתחים ביטחון עצמי ואז מצליחים יותר בחברה, בתקשורת, בויסות וכמובן בלמידה, עד שקשה להאמין שזה אותו התלמיד של תחילת השנה.. הם משאירים אותנו ואת הוריהם מסופקים נפעמים ונרגשים.. על הבסיס הזה הגיע החיבור של הכשרונות האלופים של "דרכי יהודה" עם הזמר המדהים נהוראי אריאלי וזה פשוט הלך טוב ביחד… המסר, החוויה, החיבור, יצרו את הקליפ המרגש הזה. תודה לזמר המופלא על שיתוף הפעולה".

נהוראי אריאלי מסר: ""כשחיברתי את השיר "דף חדש" בכלל חשבתי על מבוגרים שנמצאים עמוק בחיים. התרגשתי לשמוע שתלמידים צעירים מצאו בו כזה חיבור ושהמילים שלו מהדהדות לצוות ולילדים מידי יום ונותנות כח".

בימוי והפקה: ר. סופרין ומ. טולדנו
צילום ועריכה: ש. בורנשטיין

ת"ת "דרכי יהודה" הינו בי"ס בוטיק מרשת "צהר הלב" הממוקם באשדוד ונותן מענה לתלמידים שעזבו מסגרות אחרות. בית הספר מעניק מעטפת מקצועית וטיפולית לתלמידים עם קושי רגשי או התנהגותי, בגילאי א'-ח' עם הפרעות התנהגותיות, רגשיות, נפשיות ועם קשיי למידה. מדובר בבי"ס כוללני, היחיד באיזור הדרום, הנותן מענה לאוכלסיה החרדית.

תגובה אחת
  1. מיכלי האלופה!!!!!!!
    איזה בימוי!! איזה הפקה!!
    המון הצלחה בהפקות הבאות!!
    הקליפ יצא מוצלח!!!!!!!!!!!!!!!!!!

השארת תגובה