אינטל ישראל: בוגרות סמינר עם כישורים גודלים

בהשתתפות מנכ"ל אינטל ישראל מר יניב גרטי ומייסד קמא טק הרב משה פרדימן התקיים השבוע אירוע הפתיחה של המחזור השני לבוגרות הסמינרים במסגרת תכנית ההכשרה באינטל בשיתוף פעולה עם קמא טק

קמא טק
קמא טק

 

 

השבוע נערך אירוע הפתיחה של המחזור השני לבנות הסמינרים במסגרת תכנית ההתמחות בענקית ההייטק , חברת אינטל, בשיתוף פעולה עם קמא טק.

תכנית התמחות הניסיונית הוכיחה את עצמה במסלול ההכשרה הראשון, כאשר בוגרות התכנית השתלבו באינטל ובחברות הייטק גדולות נוספות כך שבאינטל הגדירו את התכנית כהצלחה יוצאת מן הכלל ומעוניינים להמשיך הלאה עם מחזור נוסף.

פריצת הדרך החלה בתוכנית הסמינרים של ארגון קמא טק הנקראת "אולטרה קוד" ולאחריה, 21 התלמידות שסיימו אותה בהצטיינות, הוזמנו להיכנס לתוכנית המיוחדת בשיתוף עם אינטל, שנמשכה תשעה חודשים.

משך כל תקופת ההכשרה קיבלו התלמידות הדרכה צמודה שהעניקה להן הכשרה מעשית כעובדות מן המניין. בסיומם של תשעת החודשים, העובדות קיבלו הצעות עבודה אטרקטיביות , חלק באינטל וחלק בחברות הייטק גדולות אחרות כך שהיה 100% השמה לכלל התלמידות.

המחזור השני של החרדיות משתלבות בקבוצה שמפתחת את מעבדי התקשורת שתפקידם להעביר דאטה בתוך שרתים במרכזי מחשוב (ענן). במחזור הנוכחי משתתפות 19 בנות. את הפרויקט מהצד של אינטל יוביל אריה אוסטר, מנהל טכנולוגי בכיר.

באירוע הפתיחה השתתף מנכ"ל אינטל ישראל מר יניב גרטי בכבודו ובעצמו אשר טרח להגיע לאירוע מיוחד זה. גרטי נאם בפני התלמידות החדשות שמתחילות את ההכשרה בחברה ואמר: "תדעו לכם שזה שאנחנו עושים את זה פעם שניה, זה לא מטעמי התנדבות או צדקה, אלא הסיבה היא בגלל שהפיילוט כל כך הצליח בפעם הקודמת ואנחנו מבינים שדרך שיתוף הפעולה עם קמא טק אנחנו מצליחים לקבל בנות סמינר  מוכשרות מהשורה הראשונה, כח אדם מוצלח ואיכותי. אנחנו באינטל מפתחים את הטכנולוגיות הכי מתקדמות ובשאיפה רוצים להביא את האנשים הכי מוכשרים במדינה שיעבדו אצלנו בחברה. התלמידות הצעירות שעובדות היום בחברה כבר הגיעו להישגים וזכו בתחרויות ואנחנו גאים בהן, ולכן אנחנו רוצים להמשיך בשיתוף הפעולה ולקבל תלמידות נוספות".

הרב משה פרידמן מנכ"ל קמא טק נשא אף הוא דברים באירוע ואמר: "כאשר התחלנו את הדרך בשנה הקודמת זה היה ניסוי חדשני, האם אפשר להביא בנות חרדיות לקדמת הטכנולוגיה ובתנאים רוחניים הכי מהודרים וב"ה זה כ"כ הצליח, כך שלא עבר זמן ארוך וכבר המשכנו לתכנית נוספת. זה שאינטל שהיא ספינת הדגל של ההייטק הישראלי נרתמת למהלך בכזו עוצמה, זה רק מוכיח את האמון שיש לראשי ההייטק בשיתוף הפעולה עם קמא טק ואת הכישרון האדיר שיש אצל הנשים החרדיות. אנחנו מקווים בעז"ה שנראה עוד מחזורים רבים לתוכנית הזו שתגדל ותפרח בעזרת השם".

השארת תגובה