חדש: בירה לאגר ללא גלוטן ועם 4% אלכוהול בלבד

חברת איטליאנו מציעה את המרענן הרשמי של הקיץ: Skinny Beer Lager – בירה לאגר איכותית ללא גלוטן עם 89 קלוריות ו-4% אלכוהול בלבד

בירה סקיני פרימיום לאגר
בירה סקיני פרימיום לאגר

חברת איטליאנו אחזקות מציעה את המרענן הרשמי של הקיץ: Skinny Beer Lager – בירה לאגר איכותית ללא גלוטן עם 89 קלוריות ו-4% אלכוהול בלבד.

כחלק מטרנד הבריאות העולמי, בירה סקיני נותנת מענה לצרכנים אשר חיים אורח חיים בריא ומעוניינים ליהנות מבירה איכותית וטעימה עם ערך קלורי נמוך (כ-35% פחות קלוריות מבירה לאגר אחרת) ואחוזי אלכוהול נמוכים בהשוואה לבירות אחרות.

תהליך הבישול הייחודי של בירה סקיני מאפשר לדלל את הסוכרים על מנת לייצר מוצר דל קלוריות וטעים במיוחד. סקיני עומדת בתקן מוצר ללא גלוטן ומתאימה את עצמה לחולי הצליאק אשר יכולים ליהנות ממנה.

בירה סקיני, המורכבת מארבעה רכיבים: מים, לתת, כשות ופחמן דו חמצני, בעלת הרכב תזונתי ייחודי ועוברת תהליך בישול מיוחד אשר מסיר שאריות סוכרים מן המשקה, בנוסף כמות הפחמימות נמוכה מהרגיל ומכילה רק 0.9%.

בירה סקיני, המיוצרת על ידי החברה הבריטית סקיני ברנדס, כבשה נתח שוק משמעותי בשוק האירופאי מאז 2016 והמכירות שלה עולות בהתמדה כל שנה. מלבד ישראל, הבירה משווקת בכל רחבי אירופה, ארה"ב ואוסטרליה.

את בירה סקיני ניתן להשיג ברשתות שופרסל, חצי חינם, סופר יודה, אלונית, קשת טעמים, סטופמרקט, ניצת הדובדבן, מסעדות וסופרים נבחרים ברחבי הארץ ובאתרי און ליין מובילים: נוי השדה, כרמלה, פאנקו ועוד.

  • מחיר מומלץ לצרכן: 8.90-11.90 ₪ לבקבוק 330 מ"ל.
  • אתר חברת סקיני ברנדס: https://skinnybrands.com/

אודות חברת איטליאנו אחזקות

חברת איטליאנו אחזקות הוקמה על ידי איש העסקים יניב איטליאנו במטרה לשפר את איכות החיים של הצרכן הישראלי על ידי היצע רחב של מוצרים ייחודיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בעולם. החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי איכות של מותגים מובילים פורצי דרך בסגמנטים של מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון. חזון החברה לפעול ולהביא לשינוי בהרגלי הצריכה באורח החיים הישראלי, על ידי ייבוא מוצרי איכות נגישים לכלל האוכלוסייה. כל מותגי החברה, מגיעים מתוך חשיבה על רמת חיים טובה ובריאה יותר כחלק ממגמת הבריאות העולמית. איטליאנו רואה בחדשנות מרכיב עיקרי בכל הפעילות שלנו ופועלת בכדי לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר עם המוצרים האיכותיים ביותר.

השארת תגובה