מחירי קיץ אטרקטיביים במלונות הכי שווים בירושלים

קיץ במלונות ibis ירושלים מרכז העיר עם שלל מבצעים והטבות למקדימים להזמין • המלונות ממוקמים סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה ועוד • לנופשים יחולקו כרטיסי כניסה לאטרקציות כמו האקווריום, גן החיות התנ"כי, מוזיאון מגדל דוד, החיזיון הלילי בעיר דוד ועוד

איביס סטיילס - חדר מעוצב בהשראת השוק | צילום: יעל הרמן
איביס סטיילס - חדר מעוצב בהשראת השוק | צילום: יעל הרמן

מלונות איביס ירושלים, השייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים, הכריזו על מחירי קיץ אטרקטיביים ונגישים במיוחד לקהל הישראלי המחפש נופש אורבני בלב הפועם של עיר הבירה. בירושלים קיימים שני מלונות ibis – האחד ibis ירושלים מרכז העיר והשני ibis styles, שניהם נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – מרכז העיר במיקום הטוב ביותר שקיים.

מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

בקיץ הקרוב מלונות איביס ירושלים מזמינים אתכם להזמין חופשה וליהנות ממגוון האירועים והאטרקציות בבירה.

  • למקדימים להזמין עד ה-15.07 לחודשי הקיץ יולי-אוגוסט יינתנו בנוסף כרטיסי כניסה לשלל אטרקציות ותערוכות בבירה לבחירה: כרטיסים לאקווריום או לגן החיות התנ"כי או לתערוכות פייזלי + אוסף השעונים, או למוזיאון מגדל דוד או לחיזיון הלילי בעיר דוד.
  • הכרטיסים לאטרקציות יינתנו רק למזמינים ישירות במרכז ההזמנות של המלון בטלפון 9709*, ויהיו ניתנים למימוש רק בימים א'-ד' כולל וללא כפל מבצעים. מספר הכרטיסים מוגבל.
איביס ירושלים מרכז-העיר | צילום: יעל-הרמן

מלון איביס ירושלים מרכז העיר

כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים. המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות ibis בעולם. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים (עץ ואדום), חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן לרכוש באופן פרטי.

מלון ibis styles

שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

מלונות ibis הינם המותג המוביל ברשת Accor הבינלאומית, מחמירים במיוחד ועומדים בתקני התו הירוק. במלונות מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. החדרים עוברים חיטוי נוסף כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית, הקפדה על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם, וברחבי המלון פוזרו עמדות חיטוי בכל פינה. העובדים כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בניקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות, זאת על מנת להבטיח לעמוד בנהלי הניקיון וההיגיינה המחמירים.

IBIS STYLES | צילום: אסף פינצ'וק
השארת תגובה