הוארכה כהונת מנכ"ל רשות השירות הלאומי

ראש הממשלה נפתלי בנט החליט להאריך את כהונתו של מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי מר ראובן פינסקי בארבע שנים נוספות • במהלך כהונתו עד כה חולל מנכ"ל הרשות מהפכה ויצר אופק תעסוקתי משמעותי לבני השירות, בדגש על הציבור החרדי

ראובן פינסקי
ראובן פינסקי

בשורה טובה לבני השירות החרדים: ראש הממשלה נפתלי בנט החליט להאריך את כהונתו של מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, מר ראובן פינסקי, בארבע שנים נוספות. במהלך כהונתו עד כה רשם מנכל הרשות הישגים מרשימים, במיוחד לטובת בני השירות החרדים.

בפסגת ההישגים ניתן למנות את תכנית היוקרה "מעלות" להכשרה מקצועית בעולמות ההייטק עבור צעירים חרדיים המשולבת עם ניסיון מעשי בתחום, בקרב האגפים הטכנולוגים הביטחוניים המשמעותיים ביותר במדינת ישראל. כמו כן דאג למענקים מיוחדים עבור בני השירות שנפגעו כלכלית בתקופה המורכבת של המגפה העולמית וכן עוד תכניות רבות ומגוונות שהיוו בשורה של ממש.

בתקופה האחרונה הוביל מנכ"ל הרשות תיקון היסטורי, כאשר הביא להעלאת דמי הכלכלה לבני שירות אזרחי רווקים, מה שמאפשר להם להתקיים בכבוד בתקופת השירות.

גורמים המעורים בתחום מסכמים את כהונתו הראשונה ככזו שהביאה משב רוח מרענן מאוד לטובת בני השירות החרדיים, אותה ניתן לראות במוחש בסדרה ארוכה של פעולות ושינויים בשטח, משיחות עם אותם גורמים ניתן להתרשם כי הם מאושרים מהחלטת ראש הממשלה להאריך את הכהונה ובטוחים שהמשך כהונתו של מר ראובן פינסקי יניב הישגים פורצי דרך לטובת בני השירות מהמגזר החרדי.

מנכ"ל הרשות הודה על המינוי בהודעה "אני מודה לראש הממשלה והשר הממונה נפתלי בנט על האמון והתמיכה לאורך כל הדרך ושמח על חידוש המינוי לתקופה כהונה נוספת, בשנה האחרונה ובהובלת ראש הממשלה אושר תיקון היסטורי לדמי הכלכלה, תוקן התעריף, אושרו תקנים לנוער בסיכון ובעלי מוגבלויות, יסדנו את תכניות "מעלות" שמעניקה אופק תעסוקתי איכותי לצעירים חרדיים, דאגנו למענקי קורונה ועוד. כל זאת למען למעלה מ-18,000 בני השירות, שנותנים את הלב והנשמה למען המדינה והחברה.

"אני נרגש ונמרץ לקראת תקופת כהונה נוספת ומתפלל לקדוש ברוך הוא שיצליח דרכי להיות שליח נאמן לעם ישראל ואזרחי ישראל".

השארת תגובה