יחסי ציבור לזמרים וזמרות

צילום: freepik
צילום: freepik

זמרים הם לעתים קרובות חלק מתעשיית הבידור. צריך לקדם אותם באינטרנט כדי להשיג קהל רחב יותר ולקבל יותר הכרה. ישנן דרכים רבות בהן ניתן לקדם אותם, אבל הכל תלוי בסוג הזמר ובמה שהם רוצים מהקריירה שלהם.

יש זמרים שפשוט רוצים להרוויח קצת כסף באמצעות הופעות חיות, בעוד שאחרים רוצים להתפרסם. הדרך הטובה ביותר לקדם זמרים אלו היא באמצעות קידום זמרים של גוגל וכן שירותי שיווק זמרים מקוונים.

הזמר הוא חלק חשוב מאוד בתעשיית המוזיקה. לא רק הזמר צריך להיות טוב בשירה, אלא גם מבחינת קידום ושיווק. קידום זמרים ברשת הפך למשימה חשובה מאוד גם עבורם.

ישנן דרכים רבות שבאמצעותן זמרים גם לאחר הקלטת שיר ראשון יכולים לקדם את עצמם באינטרנט. השיטות הפופולריות ביותר בשימוש כיום הן קידום זמרים בגוגל ופרסום זמרים מקוונים.

השיטה הראשונה, Google Singers Promotion, כוללת הצבת מודעות במנוע החיפוש של גוגל כאשר אנשים מחפשים שם או שם שיר של זמר. השיטה השנייה, Online Singers Advertising, כוללת רכישת מודעות באנר מאתרים כמו פייסבוק וטוויטר שיש להם כמויות גדולות של תנועה מאנשים שמתעניינים במוזיקה.

האינטרנט יצר פלטפורמה לזמרים לקדם את עצמם ואת המוזיקה שלהם. זמרים יכולים להשתמש בשירותי שיווק מקוונים, כגון ספוטיפיי ואפל מיוזיק, כדי להשמיע את המוזיקה שלהם להמונים. ישנם הרבה משרדי פרסום לזמרים מקוונים המציעים שירותי יחסי ציבור, ניהול מוניטין ושירותי שיווק זמרים ברשת.

השיטה לפרסום עצמאי של זמרים וזמרות באינטרנט

זמרים תמיד זקוקים לפרסום ושיווק כמו שהם זקוקים לשיעורי פיתוח קול כל הזמן. האינטרנט הוא כלי רב עוצמה למטרות קידום ושיווק. ישנן דרכים רבות לקדם זמר מקוון, אך לא תמיד קל למצוא את הדרך הטובה ביותר.

קידום זמרים וזמרות דרך גוגל. זוהי דרך יעילה מאוד עבור זמרים לפרסם את עצמם באינטרנט באמצעות הקליפים והמילים שלהם ביוטיוב, במנוע החיפוש של גוגל במגוון מילות מפתח וגם במנוע התמונות.

בעבר פרסום זמרים נעשה באמצעות טלוויזיה ורדיו. כיום, עם התפתחות האינטרנט, לאנשים יש יותר אפשרויות במונחים של איך למצוא מידע. זמרים יכולים להשתמש בשיווק מקוון כדי לקדם את עצמם.

הדרך הנפוצה והיעילה ביותר לקידום זמר היא פרסום שיריו באינטרנט, דבר שניתן לעשות זאת באמצעות מדיה חברתית או שירות שיווק זמר מקוון.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לפרסם זמרים מקוונים היא באמצעות קידום זמרים של גוגל. זוהי דרך מהירה וקלה להוציא את המוזיקה שלך החוצה, אבל היא לא מציעה שום סוג של מגע אישי עם הקהל אלא רק חיפוש אחר קהל.

איך זמר מתחיל צריך לקדם את עצמו באינטרנט?

זמר מתחיל לרוב מתחיל מהקלטת שיר קאבר, אבל ככל שיהיו לו יותר שירים ודוגמאות הוא צריך מקום רשמי לאחד את הכל ואתר זה המקום המושלם. צריך אתר בעל מראה מקצועי עם חנות מקוונת לרכישת אססוריז וכמובן נגן לייב לשמיעת שירים וחומרים וצפיה בסרטונים. חשוב שהאתר יראה מושך וקל לניווט. הזמר צריך להיות פעיל גם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב.

הזמר יכול גם להשתמש בגוגל אדוורדס כדי לקדם את עצמו באינטרנט על ידי מיקוד לאנשים שמחפשים זמרים באזור שלו. הוא יכול גם להשמיע את המוזיקה שלו בתחנות רדיו שונות על ידי תשלום קטן עבור כל שיר שהוא רוצה להשמיע.

כדאי גם שבאתר אינטרנט יהיה בלוג שבו הוא יכול לחלוק את מחשבותיו על שירה, מחשבות אחר הופעה, מילים על תעשיית המוזיקה וכל דבר אחר שקשור אליו או אפילו לפרסם סרטונים ביוטיוב על המסע שלו כזמר.

האם זמר חייב חברת יחסי ציבור שתשווק אותו?

כמו שהזמר צריך אולפן הקלטות מקצועי כך הזמר צריך משרד יחסי ציבור שישווק אותו אם הוא רוצה להוציא את שמו הטוב באופן פומבי ולקדם את עצמו לקהלים חדשים. הסיבה לכך היא שזמרים אינם יודעים איך לשווק בדרך כלל, ולכן הם זקוקים לעזרה של סוכנות יחסי ציבור על מנת להכיר בשמם באופן רחב יותר ולא בקהל הקרוב והמצומצם שלהם.

הזמר לא צריך בהכרח משרד יחסי ציבור כדי לשווק אותו אם הוא כבר מפורסם ויש לו קהל מעריצים מבוסס. במקרה זה, הוא יעסוק בעיקר בשיווק המוזיקה שלו ולא בעצמו.

צריך לשווק זמר כדי להגיע לקהל. זה אולי נראה כמו משימה קלה אבל במציאות זה לא כל כך פשוט. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שזמר מחליט לשכור חברת יחסי ציבור או לבצע את השיווק בעצמו. למשל, הזמר צריך לדעת מה הוא רוצה להשיג מהשיווק לפני שמתקבלות החלטות כלשהן כדי שלא יתאכזב מהתוצאות, האם הוא בדיוק לפני סינגל או אלבום ומה מטרת הפרסום, באיזה אופן הוא רוצה להציג את עצמו וכו’.

השארת תגובה