בחירת אוזניות בלוטוס לשימוש בסלולר

תמונה: pixabay
תמונה: pixabay

מכשיר הסלולרי שלנו משמש אותנו בצורה נרחבת ויעילה יותר ויותר בשנים האחרונות, הן לצורך תקשורת עם אנשים והן עבור צריכת מדיה מסוגים שונים. עבור שני סוגי הצרכים הללו, משתמשים יותר ויותר מאיתנו באוזניות המתחברות לסלולרי, ומשמשות אותנו למשך לא מעט זמן במהלך היום. הסוג הנפוץ, המתבקש והנוח ביותר של אוזניות לשימוש בסלולרי כיום הן אוזניות בלוטוס (bluetooth) – אוזניות אלחוטיות אשר מאפשרות לנו בכלל לא לגעת בסלולרי עצמו או להסתכל בו, כשאין לנו צורך (למשל – במהלך שיחות או שמיעת מוזיקה הסלולרי עצמו יכול להישאר בכיס או בתיק). מהן האפשרויות העיקריות שכדאי להכיר כיום בכל הנוגע לבחירת אוזניות בלוטוס לשימוש בסלולר?

מגוון יצרנים ודגמים לבחור מהם – אוזניות בלוטוס לשימוש בסמארטפון שלנו

אולי הדבר הראשון שכדאי להכיר בהקשר של בחירת אוזניות אלחוטיות עבור הסלולרי שלנו הוא כי קיים כיום מגוון רחב של דגמים, ויצרנים רבים ושונים פועלים בתחום. רק לפני שנים ספורות הכרנו בעיקר את ה Airpods של אפל, ולא הרבה מעבר לזה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר הרבה יותר של אפשרויות, כולל דגמים רבים ושונים של אוזניות בלוטוס אשר נראות דומה מאוד ל"איירפודס" של  אפל. כמובן שהדגם המקורי של אפל נחשב לאחד האיכותיים ביותר בתחום (ספציפית בקטגוריה של אוזניות בלוטוס קטנות אשר נכנסות לאוזן, ולא עוטפות אותה כמו האוזניות הגדולות של חברות מוכרות כמו Bose), אבל מי שאינו מעוניין להוציא את הסכום הנדרש עבור מוצר מקורי של אפל יכול למצוא תחליפים מצוינים בתחום זה ובקטגוריה ספציפית זו של אוזניות קטנות וקומפקטיות. מומלץ במיוחד לבחון את דגמי האוזניות של חברת שיאומי, כמו גם של חברות Jabra ו – JBL.

הנקודה החשובה כאן היא כי מבחר הדגמים והיצרנים של אוזניות בלוטוס מאפשרים למצוא כיום אוזניות בטווח מחירים רחב, המתחיל מפחות ממאתיים שקלים בלבד (!!). כבר לא צריך להשקיע הרבה כסף על מנת ליהנות מאוזניות בלוטוס איכותיות עבור הסמארטפון (ואז לדאוג לאבד אותן כל הזמן…) בהשקעה נמוכה ביותר ניתן למצוא כיום אוזניות בלוטוס מצוינות, ולהתחיל ליהנות ממה שיש לסוג זה של אוזניות להציע…

 

אוזניות בלוטוס וסלולרי של אותה חברה

אפשרות שכדאי לבחון לעומק היא של רכישת אוזניות בלוטוס וטלפון סלולרי חכם של אותה החברה. במקרים אלו, האוזניות יעבדו יחד עם מכשיר הסלולר בצורה הטובה והחלקה ביותר, תצרוכת האנרגיה שלהן תהיה לרוב יעילה ביותר וכל הסיפור יעבוד בצורה חלקה ונוחה במיוחד.

כאן ישנן לפחות שתי דוגמאות מרכזיות שכדאי לבחון לעומק. הראשונה היא כאמור של חברת אפל – אוזניות Airpods בהן משתמשים באמצעות מכשיר אייפון. האפשרות השנייה, אשר יכולה להיות אטרקטיבית לא פחות (ורלבנטית אף יותר) עבור רבים מאיתנו היא של חברת שיאומי – יצרנית הסמארטפונים הסינית ידועה במחירים האטרקטיביים שהיא מציעה. כיום ניתן לרכוש כאמור גם אוזניות בלוטוס של שיאומי, אשר יעבדו טוב במיוחד עם מכשירי הסלולרי של החברה. עם זאת, ניתן להשתמש באוזניות אלו גם עם סמארטפונים של חברות אחרות, כמובן.

השארת תגובה