טוויסט לעוגת הגבינה: פתיבר בטעם ובצבע פיסטוק

הטרנד הגדול בעולם המזון מגיע אל פתיבר-אסם: אסם-נסטלה צובעת את עוגות חג השבועות בירוק עם פתיבר פיסטוק • מהדורה מיוחדת באריזה ססגונית ובאווירת הפריחה האביבית שבפתח

פתיבר פיסטוק
פתיבר פיסטוק

חג השבועות, חג הגבינות ועוגות הגבינה, הוא חגיגה של ממש עבור הביסקוויט האהוב. בתקופה זו הביקוש למוצר עולה משמעותית וצרכנים רבים רוכשים אותו על מנת להכין את עוגות הביסקוויטים המושלמות שיעטרו את שולחנות החג.

בחג השבועות 2021, אסם השיקה את פתיבר פטל הורוד וצבעה את שולחן חג השבועות בעוגות חג וורודות וחגיגיות במיוחד. לאחר ההצלחה הגדולה, באסם-נסטלה ממשיכים להקשיב לטרנדים הקיימים בשוק ולבקשות הצרכנים ולהשיק לחג השבועות הקרוב את אחד הטעמים הטרנדיים ביותר של השנים האחרונות- פתיבר בטעם וצבע פיסטוק.

פתיבר פיסטוק מאופיין בטעם פיסטוק מרגש ובצבע ירקרק והוא מוסיף טוויסט מדהים לעוגת הגבינה והביסקוויטים המסורתית. במסגרת החג, הצרכנים מחפשים כיצד לחדש וליצור מאפים ועוגות בגוונים ייחודיים ובטעמים חדשים. השקת פתיבר בטעם פיסטוק היא ההזדמנות של אוהבי האפייה והקונדיטוריה ליצור קינוחים נהדרים ויצירתיים המשלבים את פתיבר פיסטוק ומעניקים טעם ונראות מיוחדת שלא נראתה כמותה.

המוצר החדש יושק במהדורה מיוחדת ומגיע באריזה ססגונית ובאווירת הפריחה האביבית שבפתח.

הוא הצליח לרגש צרכנים שנחשפו אליו בשלבי הפיתוח במסגרת מחקרי הטעימה והקונספט וזכה לציוני טעימה גבוהים במיוחד.

ביסקוויט הפתיבר של אסם הוא הביסקוויט האהוב והמצליח ביותר בישראל והוא מחזיק כ 70% מנתח שוק קטגוריית הביסקוויטים. פתיבר אסם משמש כחומר גלם טעים, פשוט ונוח להכנת מגוון רחב של קינוחים ועוגות באפס מאמץ ובטעם מושלם.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "חג השבועות הוא חג הפתיבר. בשנה שעברה השקנו את פתיבר פטל שהתקבל בתשואות ובאהבה גדולה וראינו ברשת אינספור עוגות ביסקוויטים וורודות שהוכנו לקראת חג השבועות. אנחנו מאוד קשובים לקול הצרכנים והטרנדים שבשוק המזון וקיבלנו המון פניות לפתח ביסקוויט בטעם פתיבר. כמובן שלא יכולנו להישאר אדישים לבקשות ולאחר תהליך פיתוח ארוך אנחנו משיקים את פתיבר פיסטוק שהולך לצבוע את חג השבועות בירוק. הפיסטוק מבוקש מאוד בתחומי האפייה והקונדיטוריה בכל הווריאציות שלו ואנחנו גאים להיות מובילים וקשובים ולהשיק כל הזמן מוצרים טרנדיים חדשניים וטעימים מאד, אנו בטוחים שהפתיבר החדש יהפוך כל שולחן חג לטעים וצבעוני יותר.

  • ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. כשרות: רבנות יקנעם, בד"צ עדה חרדית.
השארת תגובה