כבר לא חייבים לשלם את "קנס משקאות מתוקים"

טעים לחסוך: תמצימיץ – פתרון לקפיצת המחירים הגדולה בשתיה הממותקת ובכשרות מהודרת • קו המוצרים כולל בינתיים 4 טעמים: תפוח, פטל, אננס וענבים • מבקבוקון אחד אפשר לייצר 9 ליטר של סירופ איכותי וטעים, שווה ערך ל = 400 כוסות שתיה!

קופסאות תמצימיץ חסכוניות
קופסאות תמצימיץ חסכוניות

שני יזמים חרדיים צעירים מבני ברק, שמעו ברדיו את גזירות שר האוצר ונדהמו. "זה לא עניין של פוליטיקה, אנחנו אנשי עסקים ופוליטיקה פחות מעניינת אותנו", אומר אבי גרינברג. "הרגשנו, שהגזירות נועדו להכות את החלשים, אזרחים שגם ככה לא יכולים לרכוש שתייה מוגזת או ממותקת לביתם, אנשים שרכשו עד היום תרכיזים והכינו את השתייה בבית. הבנו שאנחנו צריכים למצוא פתרון, אז מצאנו".

ואכן, ככל שעובר הזמן מהפעלת גזירות ליברמן, יותר ויותר צרכנים מפסיקים לייצר ולשווק תרכיזים כי זה כבר לא משתלם להם. מאידך, יותר ויותר צרכנים מבינים כמה כסף הם מפסידים כתוצאה מגזירות עולם ה'חד פעמי' וגם בתחום השתייה המתוקה. כך למשל, מיכל של 4 ליטר סירופ לייצור משקה (מה שמכונה בפי כל "פטל") עלה בעבר כ- 20 שקלים לצרכן, כיום, לאחר העמסת כלל העלויות החדשות והמס המיוחד – העלות למיכל 4 ליטר זינקה למחיר שערורייתי של 60-80 ש"ח!. בפועל, כמעט כל היצרנים הפסיקו לייצר ולהפיץ אותו בגלל שהוא פחות כלכלי למשפחות ברוכות הילדים, שגם כך נאנקות תחת עלית המחירים הכללית בשוק המזון.

סדרת המוצרים החדשה מבית "המזון" תמצימיץ – טעים לחסוך! היא הפתרון לקפיצת המחירים הגדולה. התמצימיץ כשר למהדרין בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

באמצעות שימוש במוצר החדש וייצור הסירופ בבית כבר לא חייבים לשלם את "קנס המשקאות המתוקים" – של אביגדור ליברמן. מבקבוקון אחד שעולה 18 ש"ח לצרכן, אפשר לייצר בבית 9 ליטר של סירופ איכותי וטעים, שווה ערך ל = 400 כוסות שתיה! משפחות ברוכות ילדים צורכות בקיץ בממוצע כ- 15-20 מיכלי סירופ – מגיעות לחיסכון משמעותי ומוחשי כבר בעונת הקיץ.

קו המוצרים כולל בינתיים 4 טעמים: תפוח, פטל, אננס וענבים. על כל בקבוקון יש פירוט והסבר על אופן ייצור הסירופ. מדובר במתכון קליל שכל אחד יכול לייצר בבית, לבד בעזרת תמצימיץ, סוכר ומים. התמצימיץ מתאים גם לנמנעים מסוכר -הניתן להמיר את הסוכר בממתיק / תחליף סוכר. תמצית האננס, אגב, היא ללא צבעי מאכל.

  • את תמצימיץ ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
  • כשרות: בד"צ עדה חרדית
  • מחיר: 18 שקלים
2 תגובות
  1. אני קניתי ביש חסד בבני ברק בסניף עזרא המוצר טעים מאוד קל להכנה והילדים שלנו נהנו מחויית ההכנה..הרבה הצלחה בהשך הדרך..

  2. איך 400 כוסות מ-9 ליטר? אולי 40 כוסות. אלא אם הילדים שותים שוט של מיץ בנפח 22.5 מ"ל (או שמינית כוס סטנדרטית).

השארת תגובה