רפואת שיניים: איך נחסוך זמן רב וכאבים מיותרים?

במרכז להשתלות שיניים ואסתטיקת הפה של ד"ר שיפר, משתמשים בכל האמצעים והטכנולוגיות החדשות ביותר הקיימות כיום ברפואת שיניים וכך חוסכים לכם המון זמן וסבל מיותר • הכירו את העולם החדש של רפואת השיניים

ד"ר שיפר
ד"ר שיפר

 

טיפולי שיקום פה לשחזור שיניים הצריכו עד לאחרונה כארבעה ביקורים במרפאת השיניים בשל התהליך המכני של לקיחת המידות להכנת הכתרים והגשרים. הטכנולוגיות החדשות ברפואת השיניים מקצרות ומדייקות את תהליכי התכנון והשחזור.

איך זה עובד?

סורק אינטרה אורלי הוא מכשיר ייעודי לרפואת השיניים שפותח בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. המכשיר כולל מצלמה מיוחדת שסורקת את חלל הפה של המטופל ומייצרת צילומי סריקה איכותיים ומדויקים. הצילומים מועברים מהסורק לתוכנת הדמיה ייעודית במחשב, בה מיוצר דגם ממוחשב של הפה והשיניים של המטופל. הדגם הממוחשב נשלח ממרפאת השיניים באופן דיגיטלי ישירות למעבדת השיניים, וטכנאי המעבדה מכין את הכתר/הגשר בהתאם למידות המדויקות של הדגם. באופן זה ניתן לקצר את מספר הביקורים במרפאת השיניים לשני ביקורים בלבד.

קיצור זמנים, הפחתת כאבים ואיכות התוצאות

הטכנולוגיות החדשות ברפואת השיניים פותחו במטרה להשיג מספר תוצאות. הראשונה היא לדייק את התכנון והטיפול באופן מקסימלי על מנת להבטיח את התוצאות הרצויות כבר מהיום הראשון. בנוסף, הן מקלות במידה עצומה את הטיפול עבור המטופלים, חוסכות כאבים ואי נוחות, ומקצרות באופן משמעותי את משך הטיפול ואת ההמתנה בין הטיפולים. כשמדובר בשיקום פה הכולל תהליכים ארוכים ומורכבים, מדובר בשדרוג עצום. המטופל יכול לצאת ממרפאת השיניים עם שיניים חדשות וחיוך בריא ואסתטי כבר באותו היום.

מי הזיז את כף המידה שלי?

אנשים שעברו טיפולי שיקום פה, כתרים ע"ג שתלים או לאחר טיפול שורש, וודאי זוכרים את השלב של לקיחת המידות. עד לשנים האחרונות, לקיחת המידה לכתר נעשתה בתהליך מיושן באמצעות כף מידה מפלסטיק או מתכת עם חומר צמיגי מסיליקון שהוכנסה לפה.
הסורק האינטרה אורלי ממחיש את קידמת הטכנולוגיה ברפואת השיניים ומייתר לחלוטין את השימוש בכף מידה והכנת מודל הגבס. התהליך כולו נעשה בתוכנה מתקדמת באופן דיגיטלי.

כשרופא השיניים מבצע את הסריקה הוא יכול לראות את התמונות על גבי המסך בזמן אמת ולבצע תיקונים והתאמות במידת הצורך. הטכנולוגיה המתקדמת של הסורק האינטרה אורלי מייצרת סריקות מדויקות פי עשרות מונים מאשר מדידה פיזית באמצעות כף מידה, ומייצר יתרונות רבים למטופלים.

טיפ קטן לסיום:

סריקה אינטרה-אוראלית דיגיטלית היא פתרון מהפכני וחדשני לטיפולי שתלים ושחזורים אסתטיים. הדיוק ואיכות הטיפול המושגים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שונים ללא היכר ממה שהיה בעבר. במרכז להשתלות שיניים ואסתטיקת הפה של ד"ר שיפר בבני ברק תוכלו ליהנות מהטכנולוגיות המתקדמות ברפואת השיניים ומחוויית טיפול נעימה וחדשנית.

השארת תגובה