אקסטרה מרקט: כל הטוב שבעולם, במקום קרוב אחד

דור אלון משיקה בקניון TLV רשת סופרמרקטים חדשה וכשרה של מעדני גורמה טריים • הקונספט החדש גובש על מנת להעניק חוויה קולינרית של מוצרי פרימיום טריים, במחירים תחרותיים • אקסטרה מרקט תעניק ללקוחותיה ייעוץ שפים, חווית קניה מתקדמת הכוללת מערכי תצוגה ותשלום דיגיטליים, שירות נשיאה עד הבית לדיירי המגדלים/לרכב, הזמנות און ליין, מועדון לקוחות עם הטבות בלעדיות והכל – לצד מוצרי צריכה אחרים במתכונת של one stop shop

אקסטרה מרקט - רשת הסופרמרקטים פרימיום החדשה של דור אלון | צילום: יח"צ
אקסטרה מרקט - רשת הסופרמרקטים פרימיום החדשה של דור אלון | צילום: יח"צ

דור אלון, שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, המפעילה את רשתות הסופרמרקטים אלונית ומיני סופר אלונית משיקה פורמט קמעונאי חדש: אקסטרה מרקט. הסניף הראשון של אקסטרה מרקט, שבהקמתו הושקעו כ-8 מיליון ש"ח, נפתח היום בקניון TLV וישרת את אלפי הדיירים במגדלי הפרוייקט, את באי הקניון ואת דיירי הסביבה.

מנכ"ל קבוצת דור אלון, עודד גולן, חשף כי הקונספט החדש גובש בעקבות מחקרי שוק שהצביעו על שתי מגמות צרכנות סותרות לכאורה – מחד, הרצון ליהנות מאיכות של חנויות מתמחות – בשר בחיתוכים מיוחדים מהקצב המומחה, ירקות ופירות מירקן המספק סחורה ישירות מהחקלאי, מאפי בוטיק ייחודיים ומותאמים אישית לטעמים והעדפות הבריאות של כל לקוח וכו' – ומאידך, כמיהה לפתרון שיחסוך את הצורך של הלקוח להיסחב עם סלי הקניות שלו מחנות מתמחה אחת לרעותה, על בזבוז הזמן ובעיות החנייה הכרוכות בכך.

"הקונספט החדש גובש בהתאם לאסטרטגיית ההתרחבות הסדורה של דור אלון בתחום קמעונאות המזון" מדגיש גולן, "והוא מאגד עבור הלקוחות תחת קורת גג אחת מוצרי פרימיום טריים ברמת חנויות הבוטיק המתמחות – עם ערכים מוספים של שירות, ייעוץ ודיגיטציה". כל סופר של אקסטרה מרקט יציע ללקוחות עופות, בשר ודגים טריים איכותיים – בחיתוך, פילוט והתאמה אישית לדרישת הלקוח; גבינות ייחודיות מכל העולם; ירקות ופירות מובחרים ישירות מהחקלאים; מחלקת קפה מורחבת עם קפסולות, פולים, קפה מגורען ועוד; מחלקת יין עשירה במיוחד; ומאפיית בוטיק עם מיטב המותגים, ביניהם מאפים טריים תוצרת French'is – מפעל בוטיק המתמחה בהכנת מאפים של הבולנז'רי הצרפתי הקלאסי ומנוהל על ידי אופים שלמדו והתחנכו בפריז, גלוטריה – מאפיית בוטיק המתמחה באפייה ארטיזנלית עם לחמים עשויים בעבודת יד מקמחים נטולי גלוטן, מאפים ללא תוספת סוכר ועוד. כל המוצרים באקסטרה מרקט כשרים והרשת לא תפעל בשבת.

  • בנוסף להקפדה על מגוון מוצרי פרימיום טריים, שמה אקסטרה מרקט דגש מיוחד על חווית הקנייה והשירות האישי ועל כן כ-40% משטחי הסופרמרקט מיועדים לדלפקי שירות והלקוחות יזכו לייעוץ קולינרי.
  • לייעול השירות והקלה על התמצאות הלקוחות במרחב הסופר, הוטמע באקסטרה מרקט מערך דיגיטלי מלא: החל בצגי מחירים דיגיטליים, מסכי HD המנווטים את הלקוחות למחלקות השונות, קופות שירות-עצמי, משקל דיגיטלי לשקילה עצמית של ירקות ופירות ועוד.
  • אקסטרה מרקט מציעה לדיירי המגדלים בפרוייקט TLV ולמגיעים עם רכבם לחניון הקניון שירותי נשיאת המצרכים עד הבית/הרכב, שירותי און ליין, מועדון לקוחות עם הטבות בלעדיות והכל – לצד מגוון מוצרי צריכה אחרים.

עודד גולן מציין, כי "עוד בטרם ההשקה הרשמית אנחנו נהנים מביקושים ערים מקרב דיירי המגדלים שמעל הקניון והמגדלים האחרים בסביבה. לאחר תקופת הרצה בסניף הראשון של אקסטרה מרקט הנחנך היום בקניון TLV, תרחיב דור אלון את רשת הקונספט החדשה ותפתח, מידי שנה, מספר סניפים נוספים של אקסטרה מרקט, בפריסה ארצית".

צילום: אודי גורן
השארת תגובה