נמנע אסון: פעוטה ננעלה ברכב

שעת בוקר בפתח תקווה: ההורים מפזרים את הילדים בגנים ואמא אחת בשוגג נעלה את הרכב כשהפעוטה יושבת בתוכו – מתנדבי ידידים הוזעקו לזירה

ידידים
ידידים

הבוקר (ראשון) בשעה 08:27 קיבל מוקדן ידידים, מורן חג'בי, קריאה אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמה, ברחוב נח מוסטובוי בפתח תקווה.

לייזי שטרן – סמנכ"ל הארגון, שמריה אבא שאול – מנהל סניף פתח תקווה, יחד עם כונן הסניף, חזקי פרקש, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

לייזי מספר: "כבכל בוקר הורדתי את הבן שלי בגן ברחוב מוסטובוי, כשבדרכי ליציאה מהרחוב, התקבלה הקריאה על פעוטה שננעלה ברכב באותו הרחוב. מיד חזרתי למקום וחיפשתי אחר המודיעה כשאליי חובר שמריה. תוך כדי החיפושים אזרח עירני שעבר במקום, הכווין אותנו למודיעה הנמצאת ברחוב הסמוך. מיהרנו לכתובת בריצה, ובתוך שניות בודדות שמריה פתח את הרכב וחילץ את הפעוטה. האם שמחה מאד והודתה לנו רבות. שמחים ומרוצים להתחיל את השבוע בחילוץ נפלא כל כך".

בידידים שבים ומזכירים להורים להקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב קצרה וארוכה כאחת, מחשש לנעילה מרכזית כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

השארת תגובה