לקראת החג מתחדשים עם ברבאדו

לאישה המצפה עם בשורה משמחת: דגם חדש לקראת החג

החורף מתקרב לסיומו, חג הפסח מתקרב, זמן להתחדש בטח אם את בשלבי ההיריון המתקדמים ומתכוננת לשינוי משמח בבית.

החל מהחודש הרביעי ועד לסיום תקופת ההנקה, המידות משתנות, לפעמים עולות, וישנם תקופות שהמידות חוזרות ולכן את תמצאי את עצמך מתחדשת.

אתן זקוקות להלבשה אישית מעוצבת באופן שתאפשר לכן לעבור את התקופה בנוחות וביעילות לאורך השליש השלישי תחפשי הלבשה אישית מותאמת לקראת השינוי הגדול בחייך. הלבשה אישית תומכת שלא תפעיל לחץ מיותר, נוחות מקסימלית, וכן, גם מעוצבת ואופנתית.

בתקופה זו מרגישים בנוח רק בבדים גמישים ונושמים, ולכן חשוב להקפיד על הלבשה אישית נוחה ונעימה. שתתאים את עצמה גם למנער השינויים שמחכים לך בתקופה של האכלת התינוק.

בימים אלו בשורה חדשה מבית ברבאדו – דגם חדש שזוכה להצלחה רבה , ברבאדו עושים זאת שוב, והפעם עם דגם חדש מרופד ללא ברזל, שמעניק מראה שכל אחת רוצה, מחלקת השיווק של המותג מספרת על ההברקה החדשה של ברבאדו תוך שהוא מדגיש, כי גם הפעם לא ויתרו על הנוחות המדהימה והצליחו לשלב יופי שמחזיק ומעצב לצד נוחות מבורכת.

המותג הידוע ברבאדו הוא מותג שמלווה אתכן מרגע הבשורה המרנינה ועד הלידה המרגשת שממשיכה לתקופת הנקה מרגשת לא פחות.

הנהלת המותג הבינלאומי, מאמינים בשוק הישראלי והקטלוג השנתי מסביר לנו את החזון של המותג ברמה העיצובית, האיכותית, והכל למענך ולמען התינוק שלך.

הפריטים הם רב עונתיים ומגיעים בצבעים בסיסיים שחור לבן וגוף וכמובן גם קולקציות עונתיות, חורף וקיץ אשר מובילים ומיוצרים בגוונים התואמים את הטרנדים העולמיים והאופנתיים ביותר. למותג בראבדו פריטים לתקופת ההריון וההנקה מהטובים בעולם עם מספר פטנטים שנרשמו לאורך השנים, ולחדשנות משמעותית לאורך השנים בפיתוח המוצר והמותג.

ב-1992 נולדה חברת Bravado! Designs כעסק ביתי קטן, פרי מוחן הקודח של שתי אמהות קנדיות צעירות, שמאסו במה שהציעו בחנויות. הקו המנחה שלהן היה סגנון ונוחות – להרגיש יפה ורגועה כל זמן ההיריון וגם לאחר הלידה!

במהלך השנים הפכה bravado לשם דבר בתחום ההיריון וההנקה. הסיבה העיקרית לכך היא ההתמחות הטוטאלית בתחום ההנקה ללא זליגה למוצרים אחרים. החברה נחשבת כיום לחברה המובילה בעולם בתחום זה, לזאת המעניקה את המגוון הגדול ביותר של דגמים בתחום ואיכות מוצריה נחשבים לטובים בעולם. הדגמים של bravado נמכרים בכל העולם והם נלבשים על-ידי מאות אלפי אמהות…

השארת תגובה