חדש: מרכז טיפוח התנדבותי במרכז לשיקום לוינשטיין

לוריאל ישראל מעמיקה את פעילותה למען הקהילה ופותחת מרכז טיפוח ההתנדבותי במרכז הרפואי לשיקום לוונשטיין • זהו המרכז השלישי של לוריאל בישראל • טיפולי טיפוח, יופי ושיער בהתנדבות מלאה וללא עלות

מימין: דר חגי אמיר מנכ"ל בית חולים לוינשטיין ואלי שגיב | צלם: גדי סיארה
מימין: דר חגי אמיר מנכ"ל בית חולים לוינשטיין ואלי שגיב | צלם: גדי סיארה

לוריאל ישראל מקימה מרכז טיפוח ויופי בשיתוף המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית ברעננה. הקמת הסלון הינה במסגרת התכנית "Beauty for better life" של קונצרן לוריאל העולמי. מטרת המרכז הינה להעניק טיפולי טיפוח, יופי ושיער למשתקמות המאושפזות בלוינשטיין, בהתנדבות מלאה וללא עלות, על ידי קוסמטיקאיות מומחיות.

הקמת מרכז הטיפוח והיופי בלוינשטיין, הינה חלק מתכנית עולמית של קונצרן לוריאל הרותמת את הידע והמקצוענות שלה בתחום הביוטי, לטובת השפעה חברתית חיובית. בישראל, זהו מרכז הטיפוח השלישי אותו מקימה לוריאל ישראל, לאחר פתיחת מרכז הטיפוח במרכז התעסוקה השיקומי בעמותת "אוהל שרה" בבני ברק, לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ומרכז נוסף שנפתח במרכז הפנאי האונקולוגי בבית החולים שיבא בתל השומר.

המרכז, המיועד לנשים המשתקמות בלוינשטיין, יעניק טיפולים אסתטיים כגון טיפולי פנים, טיפוח ציפורניים וכדומה בנוסף לשירותי מספרה הקיימים גם הם בהתנדבות למאושפזים במרכז הרפואי. המטופלות יזכו לרגעים של רוגע, שקט וחיבור בין התרוממות הגוף והנפש. כלל הפעילות במרכז הטיפוח, כולל עיצוב החלל, הציוד ומוצרי הטיפוח, הינם בתרומה מלאה של לוריאל ישראל ובהתנדבות מלאה של קוסמטיקאיות הפועלות במקום תחת פעילות השירות לחוויית המטופל.

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "אחרי שני מרכזים שהקמנו ופועלים בהצלחה במרכז האונקולוגי בתל השומר ובמרכז התעסוקה השיקומי של עמותת אוהל שרה בבני ברק, אנו גאים להרחיב את מערך מרכזי הטיפוח והיופי ההתנדבותיים שלנו ולשתף פעולה, הפעם עם המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ברעננה. הבנו שהחיבור בין טיפוח ויופי חיצוני לבין תחושה פנימית טובה הוא חיבור נכון בין גוף ונפש, ואנו שמחים להביא בהתנדבות את הידע, הכלים, המוצרים והאנשים שלנו לטובת המשתקמים בלוינשטיין. אנו מאמינים שכאשר הנפש מעודדת, הגוף מקבל כוחות חדשים להתמודדות עם הקשיים. מרכז הטיפוח והיופי מיועד להעניק למשתקמים מקום מרגוע מתהליכי השיקום שהם עוברים והנאה מטיפולי טיפוח ויופי יעילים ומרגיעים".

לדברי ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין: "אנו שמחים מאוד על הבחירה של לוריאל ישראל במרכז שלנו ובמטופלינו. בפרשת השבוע אנו קראנו על בניית ארון העדות. כתוב כי ציפו אותו זהב "מבית ומחוץ". תהליך השיקום הוא תהליך שמטרתו להחזיר את המטופל לתפקוד מקסימלי במטרה לחזור לבית ולקהילה. אנו במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין דוגלים בגישה רב תחומית אינטגרטיבית המשלבת ראייה של המטופל מעבר לפן הרפואי והתפקודי גם בהיבטים של רווחה אישית, חברתית ונפשית. זהו החלק "מבית". מרכז הטיפוח מהווה תרומה משמעותית עבור מטופלינו, תוך שיפור האסתטיות "מבחוץ", זה משלים את מעגל השיקום מכל הבחינות "מבית ומחוץ".

מיזם מרכזי הטיפוח והיופי של לוריאל ישראל, הינו חלק מתכנית הקיימות ופעילויות החברה למען הקהילה ומצטרף לפרויקטים אחרים כגון תמיכת קרן לוריאל למען נשים ב-10 ארגוני נשים בישראל המסייעות לנשים בעלות מוגבלויות, נשים המודרות משוק התעסוקה, נשים שורדות, נשים פליטות, נשים המקימות עסקים קטנים ועוד.

השארת תגובה