הפסח הזה – כולם טסים

בניגוד לשנה שעברה, השנה יוכלו לנפוש בחו"ל גם משפחות עם ילדים • מנתוני דירוג תיירות שפורסמו לאחרונה עולה: פראג היא מהיעדים המועדפים ביותר על ישראלים ויש לזה סיבות טובות

קינג דויד פראג
קינג דויד פראג

השמיים ברוב המדינות כבר נפתחו, ישראלים שמוגדרים מחוסנים ומחלימים מורשים לטוס לחו"ל ולחזור ללא צורך בבידוד ארוך, ועם הדיווחים על דעיכת גל האומיקרון, נרשמת עלייה של מאות אחוזים בהזמנת טיסות לחופשת פסח בחו"ל.

בניגוד לשנה שעברה, השנה יוכלו לנפוש בחו"ל גם משפחות עם ילדים. חיסוני הילדים ונתוני המחלימים הגבוהים לצד המחוסנים וביטול הצורך בבדיקות לפני המראה החזירו את חופשות הפסח בחו"ל למעמדם האטרקטיבי.

הנופשים הוותיקים כבר יודעים שמי שרוצה לחוש בן חורין אמיתי הכתובת היא במלון היוקרה "קינג דיויד" בפארג בירת צ'כיה ואכן על פי נתוני המלון הביקוש השנה בשיא של כל הזמנים וכמעט ולא נותרו חדרים פנויים לחג הקרוב.

מלון "קינג דיויד" מציע ארוחות עשירות על בסיס פנסיון מלא, סעודות שבת וחג בכשרות מהודרת, תחת השגחתו של הרב אליהו רוטנברג שליט"א במשך כל ימות השנה וגם בפסח ללא שרויה וללא קטניות.

החרדים המהודרים והסוויטות המפנקות של "קינג דיויד" מפורסמות לתהילה, יחד איתם מגיע הספא המפנק עם בריכה, ג'קוזי וסאונה רטובה, מה שהופך את הנופש למושלם עוד יותר.

כל שירותי הדת זמינים לשוהים במלון עם בית כנסת מפואר ומרווח בו נערכות שלוש תפילות ביום וכמובן בשבתות וחגים, מקווה טהרה מהודר ונוח, כאשר בית החיים העתיק של פראג בו טמונים גדולי עולם בהם מרן המהר"ל מפראג זיע"א, מעניק חוויה רוחנית עמוקה לכל אחד מבני המשפחה.

בימים אלו ההכנות לחג הפסח הבעל"ט בשיאם וההרשמה בעיצומה. כמיטב המסורת במלון יתארחו מאות משפחות חרדיות שיהנו מחוויה מושלמת ברוח ובגשם ברמת כשרות גבוהה במיוחד למהדרין מן תוך אספקת כל צרכי המשפחה החרדית.

בהנהלת המלון מציינים את אפשרויות התעסוקה המגוונות לכל המשפחה, עם משחקייה גדולה פעילה ושורה של פעילויות מיוחדות לילדים שינעימו להם את הזמן ויאפשרו גם להורים זמן איכות מושלם.

רק לאחרונה פורסם דירוג יעדי התיירות המועדפים על הישראליים. מנתוני חברת התיירות 'בוקינג-קום' שפורסמו ב"ידיעות אחרונות" עולה, כי העיר פראג, בירת צ'כיה, מדורגת בחמישייה הפותחת של היעדים המבוקשים של ישראליים בחו"ל בשנת 2021. כנראה שיש לכך סיבות טובות במיוחד.

לפרטים והזמנות: 02-6665555.

השארת תגובה