ביטוח הנסיעות לחו"ל מדבר חרדית

"פספורטכארד" תאפשר לבטח תשמישי קדושה המלווים כל יהודי בדרכו לחו"ל • משפחות ברוכות ילדים יוכלו לבטח לראשונה את עגלות התינוק שערכן זינק בשנים האחרונות • חנוך הירשוביץ: "התאמת הפוליסה היא שם המשחק"

חרדי מתפלל על חוף הים. צילום דוד קליגר
חרדי מתפלל על חוף הים. צילום דוד קליגר

ביטוח הנסיעות לחו"ל, שהפך בשנים האחרונות למוצר הביטוחי המוכר ונמכר ביותר, עובר לראשונה התאמות מיוחדות לציבור שומרי התורה והמצוות.

חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל פספורטכארד (PassportCard) הודיעה היום על שדרוג משמעותי בהרחבות הזמינות לפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל, כך שהביטוח יכלול לראשונה גם כיסוי מורחב לפריטים יקרי ערך המלווים כל נוסע חרדי ודתי במהלך נסיעתו לחו"ל.

כך למשל, יכלול לראשונה ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטכארד אפשרות לכיסוי ביטוחי במקרה של אובדן/גניבת טלית ותפילין. "זוג התפילין שאנו מניחים כל בוקר עולה אלפי שקלים ומעלה, אך הוא מעולם לא זכה לכיסוי ביטוחי במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל", מסביר חנוך הירשוביץ, מנכ"ל 'הירשוביץ פתרונות'.

ההרחבה שמצטרפת החל מהיום לפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטכארד תכסה גם מקרים של אובדן/גניבת עגלות תינוקות. בכך מותאמת לראשונה פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל לציבור הטסים הנמנים על המגזרים המתאפיינים במשפחות ברוכות ילדים.

ביטוח הנסיעות לעגלות בחו"ל מהווה גם התאמה ראשונה של פוליסת ביטוח הנסיעות לתרבות הצריכה ומושגי האופנה עדכניים. בשנים האחרונות התפתח שוק עגלות היוקרה למימדים היסטריים והעלות הממוצעת לעגלת תינוק נאמדת באלפי שקלים.

ב'הירשוביץ פתרונות', החתומים על שורה של מוצרים פורצי דרך המותאמים לצרכן ולאורח החיים החרדי, מברכים על היענות "פספורטכארד" להתאים את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל לקהל הדתי והחרדי. "השקת ההרחבות החדשות לפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל היא בשורה לכל נוסע דתי וחרדי, שיהנה לראשונה מפוליסת ביטוח שמדברת חרדית".

יש לציין, כי למרות החדשנות הטכנולוגית שמאפשרת את רכישת הביטוח באופן ישיר באתר פספורטכארד, חשוב ואף מומלץ מאוד לרכוש את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל המורחבת בהיוועצות עם הסוכן האישי, על מנת להימנע מסיטואציה שעלולה לעלות ביוקר.

ומה לגבי פאות היוקרה? בשלב זה אין להן עדיין כיסוי. לדברי הירשוביץ, "במקרים מסוימים הדבר הנכון יהיה להרחיב את ביטוח תכולת הדירה כך שיכלול כיסוי גם למקרה אובדן/גניבה בחו"ל, ובכך ניתן לבטח גם פריטים שאינם נכללים בביטוח הנסיעות לחו"ל ו/או פריטים שמכוסים בביטוח הנסיעות לחו"ל רק באופן חלקי. איש מקצוע ידע בדיוק איך לבטח את הנוסע באופן המקיף והזול ביותר".

חנוך הירשוביץ​

מה חדש בפוליסה?

הכיסויים החדשים לטלית, תפילין ועגלות תינוק מתווספים לפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטכארד באמצעות הרחבה בשם "כיסוי לגניבת פריט יקר ערך". מדובר בכיסוי ייחודי הנותן שיפוי עד 2,000 $ בעלות יומית של 2.1 $, בעת גניבת אחד מהפריטים הבאים: עגלת תינוק, רחפן, שעון חכם, טלית ותפילין, גלשן, ציוד צלילה, קלנועית, אוזניות אלחוטיות.

יש לציין כי רשימת הפריטים בהרחבה המדוברת עשויה להתעדכן מעת לעת, ועל כן מומלץ לוודא בעת רכישת הביטוח כי הוא כולל את הכיסוי הנדרש.

בנוסף, הודיעה פספורטכארד על השקת הרחבה ביטוחית למטיילים בשטח, ולראשונה יוכל ציבור הטסים לנופש בחו"ל להנות מכיסוי לביטול השתתפות עצמית ברכב שטח. זהו כיסוי ייחודי לכל השוכרים ג'יפ בנסיעת שטח בעלות יומית של 15 $ ועד גבול אחריות של 1,500 $.

עדכון מהותי נוסף שנכנס היום לביטוח הנסיעות של פספורטכארד הוא העלאת גבול האחריות בביטוח טלפון סלולרי, כך שבמקרה גניבה יוכל המבוטח לקבל החזר בגובה של עד 1,600 $. מדובר בפער מהותי מההרחבה הבסיסית שמוגבלת בתקרה של 800 $, וזאת בשל השינויים בענף הסלולר, מוצריו והמחיר הממוצע של טלפון חכם שזינק בשנים האחרונות. גבול האחריות המוגדל במקרה של גניבת טלפון סלולארי יוצע בעלות יומית של 2.1 $ למבוטח.

בנוסף, החל מהיום יוכלו הטסים לחו"ל לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטכארד החל מ-180 יום לפני הטיסה (ולא 90, כפי שהיה עד כה). הירשוביץ מזכיר כי רכישה מוקדמת של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל היא הכרחית בעידן הנוכחי, שכן מלבד העובדה הנוספת שאין בכך עלות נוספת, במקרים רבים היא מאפשרת לנוסע החזר מלא בגין ביטול הטיסה. "כיסוי מגן קורונה עשוי להחזיר לכם אלפי דולרים במקרה של כניסה לבידוד בעקבות התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה בווריאנט חדש".

העדכונים בפוליסה יכנסו לתוקפם החל מהיום באמצעות רכישה על ידי סוכני הביטוח, ובאתר האינטרנט ללקוחות יכנסו העדכונים במהלך החודש הקרוב.

השארת תגובה