רוצים ליהנות מארוחת גורמה תחת שמיים מדומים?

כמו לצאת לחו"ל לארוחת ערב: מסעדות גורמה ב-DCITY מעלה אדומים בהכשרים מהודרים

עיר העיצוב של ישראל, DCITY במעלה אדומים, מביאה לכם את מתחם המסעדות היפה ביותר בישראל, ועכשיו בבשורה של כשרות למהדרין! מתחם המסעדות ה"פיאצה", הינו מתחם מקורה עם מיטב המסעדות ליציאה ייחודית באווירה שאין שנייה לה בארץ. ניתן בכל שעה, בכל מזג אוויר לשבת תחת שמיים מדומים ורחבה שמזכירה אחד לאחד את הפיאצה האיטלקית וליהנות מארוחת גורמה.

מיתוס

מסעדת מיתוס היוקרתית, שהגיעה לראשונה מתל-אביב לאזור ירושלים, פתחה מסעדת בשרים ב-DCITY בכשרות בד"צ חתם סופר פתח תקווה ומציעה מנות גורמה בסגנון אירופאי מוקפד.

המסעדה פעילה בימי א'-ה' בין השעות 12:00-22:00. לאירועים והזמנות: 077-7242095

עוד בתחום הבשר בכשרות זהה, נמצאת גם מסעדת ציפורה שמעניקה חוויה קולינארית עשירה ומגוונת. אם אתם מעדיפים דגים, תוכלו למצוא את מסעדת פיש מרקט היוקרתית, לחוויה ים תיכונית עשירה ויוקרתית שגם היא הגיעה מתל אביב היישר למתחם המרהיב ב DCITY תחת כשרות חתם סופר פתח תקווה.

לוצ'נה

בנוסף, מסעדת לוצ'נה הפופולארית החלבית, פתחה ב- DCITY את המסעדה האיטלקית בהשראת ווגאס ומציעה קשת טעמים של קצוות איטליה, עם חלל ענק ומנות דגים ומנות חלביות ייחודיות בכשרות מהדרין של בד"צ 'בית יוסף', למהדרין מן המהדרין, ללא כל חשש שמיטה לחומרא וכן בהשגחת הרב מרדכי נגארי. בנוסף, מקיימים במקום אירועים עד 400 איש.

המסעדה פעילה בימי א'-ה' בין השעות 12:00-22:00. וימי שישי בין השעות 10:00-14:30 להזמנות: 02-5343211 לאירועים: 058-637-0407

פנינה רווח, מנכל"ית DCITY מציינת: "מתחם המסעדות ה"פיאצה" פונה למגוון הרחב ביותר של לקוחותינו וכחלק בלתי נפרד גם לאורחים שמקפידים על מסעדות בכשרות מהודרת. שמנו לעצמנו מטרה לאפשר לכל אורח ולכל לקוח למצוא את המקום האיכותי והנכון ביותר עבורו כאשר הוא מגיע לעיר העיצוב. בנוסף למסעדות הגורמה בכשרות מהודרת ניתן למצוא גם את קפה נאמן, מסעדת פירנצ'ה, כנפאה ירושלים. אנחנו גאים להביא את המסעדות הטובות ביותר וגם בהכשרים למהדרין".

לצד המסעדות החדשות, נפתחו לאחרונה בדיסיטי חנויות רבות שלראשונה פותחות סניף באזור ירושלים ביניהם רשת בית המעצבים עם מבחר רהיטים במחירים נגישים, רשת הומס שפתחה סניף דגל בדיסיטי עם אולם תצוגה ענק – 3200 מ' שמכיל את כל מה שצריכים לבית: אקססוריז מדהימים, כלי מטבח, כלי בית, טקסטיל, אביזרים והכל במחירי השקה מטורפים. בנוסף, גם רשת מיליון כיסאות, מחסני הנמל, המותג ליפייט שפתח סניף ראשון מסוגו עם כל המוצרים לניקיון הבית, גנים ושושנים, שבירו – ריהוט גן, מיטות סילי, ארונות רביירה, ארונות קלוס, אלטוני, ביתילי , IDDESIGN, קונטרסט, HY experience, אלפא חום, דקוהיט, דה בוקס, הרדור, RUGS, וואן דור, מאיירס טפטים, יעד פרזול ועוד.

השארת תגובה