צמיחה ופריחה: תתחברו לטבע מתוך הבית

לרגל טו בשבט טרנד גווני הירוק: המותג "דלתות חמדיה" משיק דלתות פנים בגווני ירוק – חורף 2022

דלתות חמדיה | צילום: ישראל כהן
דלתות חמדיה | צילום: ישראל כהן

לרגל ט"ו בשבט, חג האילנות, משיק המותג דלתות חמדיה, ליין דלתות פנים מעוצבות, מסדרת אקווה דרים קולור, של כל גווני הירוק, ממניפת הצבעים של טמבור.

הירוק, נחשב כיום כטרנד מוביל בעולם העיצוב, כדרך של חיבור לטבע וסמל לצמיחה ופריחה. הגוונים השונים של הירוק משדרים אווריריות, טבעיות, נעורים, קלילות והשפעה של שמחה ותקווה. יש לו אפקט המסמל הרמונייה ושלווה, הוא מרגיע ומעניק תחושת רעננות וטבעיות.

המותג דלתות חמדייה מציע לשנת 2022 דלתות מעוצבות עם פלטת צבעים מגוונת ורחבה של הירוק: מירוק נטרלי, סולידי ומרענן כמו: ירוק מרווה, ירוק אפרפר, ירוק מנטה, ירוק תכלכל, ירוק פסטל, וירוק זית ועד טרנד הירוק העז שמוסיף נגיעה או אפקט לכל חלל בבית: ירוק טורקיז, ירוק פיסטוק, ועד ירוק אמרלד.

קולקציית הדלתות צבועה בתנור ומציעה דלתות בהתאמה אישית. ניתן להוסיף לדלתות חריטות ייחודיות במספר דוגמאות הנעשות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בשני צידי הדלת, ידיות לדלתות בעיצובים שונים ועוד.

דלתות חמדיה מיוצרות בטכנולוגיית "אולטרה קוויט" פורצת דרך להפחתת רעשים לבידוד רעשים בפטנט בלעדי. המיועדת לחדרי הבית, יחידות הורים, חדרי ילדים ומתבגרים, חדרי עבודה, קליניקות ומשרדים לקבלת שקט.

  • מחיר לצרכן החל מ- 2,200 ₪ ועד 5,000 ₪.
  • ניתן להשיג באולמות התצוגה של חמדיה גרופ ברחבי הארץ
  • בהתאם לאזורי האספקה הסטנדרטיים, לא כולל כפל מבצעים, לא כולל גווני לבן ושמנת

צילום: יח"צ

השארת תגובה