משה אאוסלנדר בסינגל חדש ומרגש: "שובו בנים"

חז"ל אמרו לנו שבכל יום יוצאת מהשים בת קול, הקוראת לכל נשמה יהודית ומכריזה: "שובו בנים שובבים". לפעמים אנו שומעים את הקול שמושך את נשמתינו להתחבר להשם

Moshe Auslander - Shuvu Banim
Moshe Auslander - Shuvu Banim

אחד מהתנאים, מחכמי התלמוד, אלישע בן אבויה, סר מדרך הישר ומחיים של חיבור להשם. הוא הפך להיות מוכר בשם "אחר". יום אחד הוא שמע את בת הקול השמימית שאמרה "שובו בנים שובבים, חוץ מאחר". הוא נשבר, ואיבד כל תקווה לחזור בתשובה.

לפעמים, כאשר אנו שומעים את הקול הזה, שמעורר בנו השראה לחזור, אנו שומעים באותה מידה גם את מה שהוא שמע "חוץ מאחר" – "חוץ ממני", אחרי כל מה שעשיתי ואחרי שעזבתי לפני כל כך הרבה זמן, אחרי כל הניסיונות הכושלים שלי להתחזק, אין שום דרך שהשם מתכוון אליי. כל העולם כן, אבל אני? אין סיכוי.

האמת קשה. השם לעולם לא מתייאש מבניו. לא כאומה ולא כיחידים. הרבנים שלנו לימדו אותנו שהוא גם לא ויתר על "אחר", הוא באמת ציפה לתשובתו.

הוא יודע מה עשינו, והוא אוהב אותנו למרות זאת. כאשר הוא אומר "שובו בנים" הוא מתכוון לכל אחד ואחד מאיתנו.

השבועות בין פרשת שמות לפרשת משפטים, ידועים כימי השובבי"ם – האותיות הראשונות של שמות פרשיות אלו. שבועות אלו הם הזדמנות מיוחדת לתשובה. הפרשיות מתארות לפרטים את הירידה שלנו למ"ט שערי טומאה במצרים והעלייה של יציאת מצרים עד שהגענו לשער הגבוה ביותר של קבלת התורה בהר סיני.

כך גם כל יהודי יכול לשוב אפילו מעומק התהומות, הוא לעולם לא רחוק מידי ושבועות אלו מציעים עזרה שמימית מיוחדת לגדול אפילו מהמקומות הנמוכים ביותר.

שיר זה הוא שיחה אישית שהייתה לי עם השם, כאשר חשתי בדיוק את אותן מחשבות. זהו כבוד לחלוק אותו איתכם.

תודה לכם חבריי החדשים והקרובים מ"תודה לך השם" על העבודה המשותפת להביא את הניגון הקדוש הזה לעולם. "תודה לך השם".

מויש

ר' משה אאוסלנדר, הוא מחנך, מלמד ומנהל קמפ בניו יורק וניו ג'רסי. ההתלהבות הבוערת שלו מלווה אותו לכיתות הלימוד כמו גם להתוועדויות עם החבר'ה. כאשר ר' משה בחדר, כולם כבר מתכוננים להתעלות בקדושה.

"תודה לך השם", היא קבוצה של יהודים נפלאים שאוהבים את השם ומחויבים לעזור ליהודים רבים ככל האפשר להרגיש קרוב לאבא שבשמים.

השארת תגובה