הדפסה על כובעים מכל סוג

הדפסה על כובעים
הדפסה על כובעים

בקיץ ובחורף, הדפסה על כובעים מספקת מיתוג, ייחודיות ומעלה שמחה רבה. היום אפשר להדפיס על כובע מצחייה או צמר כשאפשר לראות מעסיקים, בעלי עסקים, יזמים ואחרים שמזמינים את הכובעים. המשותף לכל הזמנה הוא הייחודיות כשאפשר לבחור את סוג הכובע, הצבע שלו והפרט שיודפס עליו.

5 סיבות להדפיס על כובעים

הדפוס התקדם והיום יותר אנשים, עסקים ויזמים יכולים להזמין לעצמם כובעים במגוון רחב של דגמים, צבעים ועם הדפסים על פי בחירה. אלו שעדיין מתלבטים ימצאו לפחות חמש סיבות להדפיס על כובעים:

1.      מיתוג עסקי

עסק אשר רוצה ליצור תלבושת אחידה לעובדים יוכל לא רק להזמין חולצות זהות אלא גם כובעים שעליהם מופיע הלוגו של העסק והסלוגן שלו. לא כל מעסיק בוחר לעשות זאת ולכן הדפסה על כובעים היא ייחודית ומסייעת לפעולת הבידול והמיתוג העסקי.

2.      פרסום בעלויות נמוכות

לצד הדפסה לצורך שימוש פנימי בתוך העסק אפשר להשתמש בכובעים כמתנה ללקוחות. בין אם ישנו אירוע מיוחד בעסק או שישנם לקוחות שכיף לצ'פר אותם, הכובעים הממותגים יכולים להיות דרך מעולה גם להעניק מתנה וגם להשיג פרסום בעלויות נמוכות שהרי הם יהיו שימושיים כל הזמן וכך הלקוחות יפרסמו את העסק.

3.      חיבור וגיבוש

הליך גיבוש הוא הליך חשוב לקבוצות ספורט, צוותי עבודה ואפילו קבוצות בתנועת הנוער. כאשר לכולם יש משהו משותף הם מיד הופכים להיות חלק ממשהו גדול יותר. הדפסה על כובעים יכולה להתבצע במיוחד לאירוע מסוים (כמו יום גיבוש) כאשר אפשר להדפיס את הלוגו של העסק או סלוגן מיוחד לאותו אירוע.

4.      אירועים מיוחדים

כפי שאפשר להדפיס על הכובע לצורך אירוע עסקי או גיבוש, אפשר גם להשתמש בו לצורך גיבוש אירוע משפחתי מיוחד. כולנו רוצים להתרגש ולרגש ואין כמו כובע מיוחד וממותג לקראת חתונה, בר מצווה וכל אירוע אישי מיוחד. ברגע שכולם חובשים כובע זהה בעיצוב כולם מרגישים שייכות באופן מידי. כמובן, לרוב תחושת השייכות מתבטאת גם בתמונה שעולה מיד לרשתות החברתיות.

5.      מכירת כובעים

יזמים אשר רוצים לתפוס נישה שונה ומיוחדת יכולים להזמין כובעים בהדפסה לפי בחירה ובכמויות משתנות. ניתן להזמין כובע מצחייה או כובע צמר ולהדפיס עליו לא רק לוגו אלא ציוד חמוד, משפט מיוחד וכל דבר שיגרום לאנשים להתרגש וליזמים להניע עסק מצליח.

תהליך הדפסה על כובעים

מבחינת הדפוס עצמו, היום אפשר לבצע הדפסה על מגוון רחב של מוצרי טקסטיל לרבות חולצות, בנדנות, מעילים, אפודים, שמיכות, מגבות וכמובן גם כובעים. ישנם מגוון דגמים של כובעים כולל כובע מצחייה (עם ובלי כיסוי עורף, קסקט, צמר ונוספים. השלב הראשון בתהליך הוא החלטה על סיבת ההדפסה ומחשבה איזה מבין דגמי הכובעים ישמש את המטרה.

לאחר הבחירה בכובע המיוחד אפשר להתפנות ולחשוב מה יודפס עליו. רוב העסקים יבחרו בלוגו החברה, אך השמיים הם הגבול ואפשר להדפיס כל סוג של צורה, צבע וכיתוב. כמובן, מומלץ תמיד להתייעץ ולוודא כי הצורה הנבחרת או המילים שנבחרו אכן ישתלבו בכובע בצורה הטובה ביותר כשהמטרה היא שיראו את ההדפס באופן ברור ושהוא ישתלב במראה הכללי.

זה הזמן לבחור את כמות ההדפסה ולהזמין את השירות. הצוות המקצועי יהיה אחראי לספק מוצר מרשים, שעולה על הציפיות. כמובן, כדאי לשקול הזמנת מוצרי טקסטיל משלימים, אם יש בכך ערך מוסף. ברגע שהכובעים מגיעים ליעדם אפשר להתחיל לחלק אותם לעובדים, ללקוחות או למכור אותם, להתחיל לקבל פידבקים חיוביים וכשמגיע הצורך לבצע הדפסה נוספת, אפשר לעשות זאת על אותו דגם כובע או על דגם שונה.

תגובה אחת
  1. מחיר להדפס על הכובע

השארת תגובה