בעקבות אברהם אבינו: "יחיד בעולם"

הבידוד שנכפה עליו במהלך הקורונה והפך להתבודדות מוסיקלית, הוביל את הזמר והיוצר אלנתן מלול לסינגל חדש ועוצמתי בדרכו של אברהם אבינו – 'יחיד בעולם'. על העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקד דוד איכילביץ'

אלנתן מלול גדל בבית דתי, למד בישיבה תיכונית ובמכינה הקדם צבאית בפדואל ושירת בצבא כלוחם בצנחנים. בהמשך התקרב לתורת רבי נחמן מברסלב ועבר ללמוד בישיבת 'חוט של חסד' בירושלים. למרות שהגיטרה והמוסיקה ליוו אותו כבר מגיל התיכון, בתוך עולם החסידות בכלל ובפרט בחסידות ברסלב, הוא מצא שהניגון מהווה חלק מעבודת ה' ממש. "הגיטרה הולכת איתי באופן קבוע להתבודדות, שם יורדים לי לחנים ושירים", הוא מתאר.

את השיר הראשון, 'מכתם לדוד', הקליט מלול לזכר אמו והפיץ אותו במעגל המשפחתי. "התגובות היו מחזקות והבנתי שיש לי שליחות לגעת בלבבות של אנשים. החלטתי, בנוסף לשאר העיסוקים שלי, להשקיע גם במוסיקה". עם הזמן הצטברו השירים לכדי שלושה אלבומים מוסיקליים שראו אור בתפוצה מצומצמת יחסית. כעת, בדרך לאלבום רביעי משחרר אלנתן סינגל-קליפ חדש: 'יחיד בעולם' בהפקה מוסיקלית מושקעת.

בשונה משיריו הקודמים שירדו לעולם בשעת התבודדות, 'יחיד בעולם' נכתב והולחן בתקופת בידוד שנכפתה עליו, בסגר הראשון של הקורונה. "בזמן הניתוק החברתי, התחברתי דווקא לאברהם אבינו שאמנם היה יחיד מול חברה שהציבה מולו מניעות ומכשולים, אך הצליח להעביר מסר של אמונה בבורא עולם. המוטו שלו היה להתחבר לנקודה הפנימית, וכמוהו אני מאמין שדווקא במציאות המאתגרת שבה אנו חיים, לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הרגע שבו הוא מחוייב להביט פנימה ולבדוק מה הרצון האמיתי אליו הוא שואף. הבירור הזה יכול להוביל אותו למציאת האמת הפנימית שלו", מבטיח מלול.

יחיד בעולם I מילים ולחן: אלנתן מלול I עיבוד והפקה מוסיקלית: דוד איכילביץ'

השארת תגובה