בטלפון הכשר: משחק אינטראקטיבי חדש

למען הקהילה: חברת "ימות המשיח" משיקה מוצר חדש באמצעות קו הטלפון הכשר, דרכו יהיה ניתן להשתתף במשחק אינטראקטיבי, תחרותי ומשעשע במיוחד

ילדים משחקים במחשב
ילדים משחקים במחשב

מוצר ייחודי וראשוני מסוגו הושק במהלך השבועות האחרונים על ידי חברת "ימות המשיח" פתרונות תקשורת, הפועלת ללא הרף בכדי להנגיש את כל מה שהצרכן החרדי זקוק לו באמצעות קווי הטלפון הכשרים. כזכור, במהלך ימי הקורונה השיקו בחברה תכנית מיזם למידה מרחוק באמצעות הטלפון, דבר שהתקבל בזרועות פתוחות במוסדות החינוך השונים אשר החלו ללמד באמצעות קווי הטלפון.

כעת, כחלק מפעילותם למען הקהילה, החליטו בחברת "ימות המשיח" להשיק מוצר חדש באמצעות קו הטלפון הכשר, דרכו יהיה ניתן להשתתף – ובעתיד הקרוב גם ליצור ולנהל – משחק אינטראקטיבי, תחרותי ומשעשע במיוחד. על פי המיזם הייחודי, באמצעות קו הטלפון הכשר ניתן להשתתף במשחק ולענות על השאלות שיוצגו על גבי מסך, דבר שמתאים למפגשי משפחה, סדנאות, כנסים, ימי הולדת ועוד.

המוצר החדשני שזכה לשם "קליקי" מהווה פתרון מושלם ופורץ דרך לניהול מערכות משחק ותחרות על גבי מסך: דרכו ניתן יהיה לחבר שאלות ותשובות, לנהל את המשחק, וכן להקיש את התשובות ואת האופציות השונות באמצעות המכשיר הכשר, מה שיחסוך מהמשתתפים את הצורך להשתמש בשלט מקוון כזה או אחר.

מדובר במיזם ייחודי וראשוני מסוגו אשר הושק בחברת התקשורת "ימות המשיח". המשתתפים הרבים אשר השתמשו בפתרון הייחודי מספרים על ממשק קליל ונוח, אשר גורם ליהנות פי כמה וכמה מהמשחק שמוצג על גבי המסך. במשחק יהיה ניתן ליהנות מתצוגת שמות המשתתפים, שילוב קטעי מדיה ותצוגת המובילים במשחק. בחברת 'ימות המשיח' מעדכנים שנכונו עוד שדרוגים למשחק בזמן הקרוב, ובהחלט יש למה לחכות.

הפתרון הייחודי מגיע כעזרה לקהילה ולמגזר החרדי, אשר מעתה ואילך יוכל ליהנות מהמשחק ולשלבו כפעילות באירועים שונים, באמצעות מסך פשוט ומכשיר טלפון כשר. מדובר בפתרון יצירתי וחדשני שכמותו טרם נראה בשוק החרדי.

השארת תגובה