'עדי בשבילכם'  מוקד טלפוני מקצועי

לוגו עדי
לוגו עדי

הורים רבים לילדים מיוחדים, נמצאים לא פעם בצמתים שדורשים החלטה מקצועית. צומת דרכים שמעלה שאלות ותהיות. איזה טיפול מתאים לילד המיוחד. לאיזה גן לשלוח את הילדה המיוחדת. האם הילד המיוחד בשל לעלות לבית הספר, או שיש צורך בשנה נוספת בגן. לפעמים השאלה היא פשוטה יותר, כמו היכן יש מרפאת שיניים שמתואמת לילד המיוחד. שאלה פשוטה, יכולה להפוך למסובכת ומעיקה אם לא מוצאים לה פתרון.

על מנת לתת מענה להורים לילדים המיוחדים, בשביל להיות להם לאוזן קשבת ולמצוא להם פתרון ולחבר אותם לאנשי המקצוע המתאימים בכל תחום, הקימו במרכז עדי, את שירות 'עדי בשבילכם'. מענה טלפוני לכל מעטפת הצרכים של ילדים מיוחדים וילדים עם מוגבלויות. המוקד מופעל על ידי אנשי מקצוע מתחומי הבריאות, החינוך המיוחד ועובדים סוציאליים – המספק להורים לילד מיוחד אוזן קשבת ותמיכה ראשונית.

מירי אריכא מעמותת 'עדי' ומי שעומדת מאחורי המיזם, מספרת, כי במקרים מורכבים במיוחד, השאלה מועברת למומחים נוספים לצורך היוועצות ומתן מענה עד 24 שעות. 'ההורים מקבלים אוזן קשבת, של אנשי מקצוע שמכירים את התחומים השונים בטיפול  בילדים המיוחדים'

המענה הניתן מוקד כולל מענה ממוקד של מידע והכוונה, וכן תיווך והפנייה לגורמים מטפלים במידת הצורך. כמו כן, במסגרת הקו ההורים יכולים לקבל מידע בנוגע לזכויות של ילדים מיוחדים ושל משפחות להורים מיוחדים בנושאים שונים.

אנשי המקצוע המספקים מענה בקו, ממשיכים ללוות את ההורים בהתאם לשאלות שעלו והצרכים הייחודים שלהם. הליווי נעשה באמצעות הטלפון או התכתבות בדואר אלקטרוני.

השארת תגובה