העוזר המושלם שלכם במטבח לתוצאות מנצחות

אם את רוצה להכין מאפים ביתיים יותר טובים מהמאפייה את חייבת שיהיה לך תנור בנוי קטליטי של Sauter • עם 19 תוכניות מובנות לכל סוגי המזון • הרבה יותר מקצועי ברמת תוצאות המאכלים וגם תגלו עולם חדש של יעילות וניקיון

ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת לנו כיום להפוך את הבית לחכם יותר, איכותי יותר, ולקבל תוצאות הרבה יותר מקצועיות. לא סתם אומרים טובי השפים כי איכות התנור משפיעה משמעותית על האפייה, בין אם מדובר על חלות, עוגות או תבשילים.

המותג Sauter שאינו מפסיק לחדש ולהתמקצע, מציע תנור בנוי קטליטי מדגם CUISINE7500 שייקח את עולמות הבישול והאפייה במטבח הביתי שלכם ויעלה אותם כמה רמות מעל מה שהכרתם.

ניקוי קטליטי בלי חומרי ניקוי

תנור בנוי קטליטי דגם CUISINE7500 של Sauter, בעל נפח תא אפייה ענק, 77 ליטר, עם דירוג אנרגטי A ליעילות ולחיסכון. המאפיינים המיוחדים של התנור הם ניקוי קטליטי – בלי חומרי ניקוי ובלי מאמץ! דפנות קטליטיות עם ציפוי המפרק את השומן והלכלוך בהפעלת טמפרטורה גבוהה של 250 מעלות צלזיוס, רק בשעה אחת!

מאפיין נוסף: Soft steam

טכנולוגיית הבישול באדים שומרת על מגוון סוגי מזון טריים, פריכים וכאלו שלא מתייבשים. מתאים מאוד לחימום סוגי מזון שונים ושמירה על עסיסיותם. הטכנולוגיה מבוצעת באמצעות יציקת כמות מים מסוימת על קרקעית התנור ובחירת פונקציה מתאימה בכפתור זמין. התנור הזה יוציא לכם פשטידות ועוגות כמו מהאפייה. והלחם? יהיה הרבה יותר טוב מהמאפייה. לתנור דלת טריקה שקטה, תאורה פנימית בתא האפייה, ותוך 3 דקות הוא מתחמם ל-150 מעלות.

דלת התנור בעלת 3 שכבות זכוכית, דלת פנימית בעלת משטח זכוכית ללא ברגים, המאפשר ניקוי קל, מערכת אוורור היקפית, לשמירה על ארונות המטבח. דלת התנור ניתנת להסרה בקלות, פאנל טיימר דיגיטלי עם תאורת LED הכולל מקשי טאצ' לכיבוי והדלקה עתידית. הכפתורים נלחצים פנימה ובעלי תאורה היקפית, ואם כל זה לא מספיק אז יש לתנור הזה גם טורבו אקטיבי המאפשר אפייה של מספר תבניות במקביל.

  • 19 תוכניות שהוגדרו מראש לכל סוגי המזון, תנור קל, יעל ונוח לשימוש.
  • מחפשים את הרמה הגבוהה ביותר במטבח? אל תוותרו על תנור בנוי קטליטי של Sauter!

השארת תגובה