השוטרים הדליקו נרות עם דיירי 'עלי שיח'

מפכ"ל המשטרה: 'משטרת ישראל עוסקת מזה שנים רבות בנושא הטיפול הייחודי באוכלוסיות שונות באופן ממוקד'

הדלקת נרות עלי שיח
הדלקת נרות עלי שיח

אירוע מרגש ומשובב לב, התקיים בחנוכה השנה בדירת המתבגרים של 'עלי שיח' ברחוב יעקב אלעזר 27 בירושלים. סביב הדירה התקבצו ניידות משטרה רבות. העוברים והשבים תהו, האם מדובר באירוע ביטחוני חלילה. עד מהרה התבררה הסיבה, שוטרי תחנת 'לב הבירה' הוזמנו להדלקת נרות ביחד עם המתבגרים של 'עלי שיח' המתגוררים בדירה, האירוע התקיים בשילוב עם מתנדבים צעירים של המשטרה

את מעמד הדלקת נרות חנוכה הובילו מפקדי המשטרה בירושלים- מפקד תחנת 'לב הבירה' נצ"מ שימי  מרציאנו וסגנו סנ"צ ערן דילון.  רפ"ק שי פוזמנטיר מפקד מש״ח ורפ״ק ליאל לביא מפקד נקודת רמות.

נצ"מ שימי מרציאנו אמר באירוע ההדלקה: 'שיתוף הפעולה בין משטרת ישראל לחינוך המיוחד, הוא שיתוף פעולה קבוע. אנחנו רואים את התפקיד שלנו, בחיבור בין הקהילות השונות והדאגה לאחדות ישראל. בכוונתו לקיים שורה של אירועים לאורך כל השנה, על מנת לחבר את השוטרים שלנו לילדים והמתבגרים המיוחדים'.

אל מעמד ההדלקה הצטרף דרך הזום, מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי שאמר: 'משטרת ישראל עוסקת מזה שנים רבות בנושא הטיפול הייחודי באוכלוסיות שונות באופן ממוקד. אנו מעוניינים לשמש דוגמא ומופת לחברה הישראלית: להראות שניתן לשרת יחדיו ולפעול יחד לטובת כלל החברה בישראל, ולכן אנו עושים הכל על מנת לייצר מגמה של איחוי, של קירוב, היכרות ומחויבות.  וכמו בכל תהליך עמוק, תמיד חשוב להתחיל בנוער, בדור הצעיר שלנו. שוטרי משטרת ישראל יודעים שוויון אמיתי מה הוא, ומה משמעותו – להכיר בשונה, להכיר בכך שיש לו צרכים אחרים, ולהבין כי אם נשכיל לתת לו שירות מתאים בתחומי אחריותנו, הוא יצליח להיות גורם תורם לקהילה.

השוטרים והמתנדבים הנרגשים, הדליקו את הנרות ביחד עם הדיירים. לאחר מכן, רקדו השוטרים והמתנדבים ביחד עם הדיירים ושרו את שירי החנוכה. בסיום האירוע הודו הדיירים לשוטרים על שמחת החנוכה המיוחדת שהביאו לדירת 'עלי שיח'.

יו"ר 'עלי שיח': "אני רוצה להודות למשטרת ישראל, למפכ"ל המשטרה, לשוטרי תחנת לב הבירה ולמתנדבים הצעירים, שבאו להאיר את אור החנוכה בדירת המתבגרים שלנו. אנחנו זוכרים בעבר מקרים של שוטרים שלא ידעו לטפל בנערים ומתבגרים מיוחדים, אני בטוח שהלקחים הופקו. אנחנו ב'עלי שיח' עובדים באופן שוטף עם השוטרים הקהילתיים ומקבלים מהם את כל העזרה הדרושה. 'עלי שיח' פועלת כל השנה ברוח החנוכה, להאיר את נשמותיהם של המתגברים והילדים המיוחדים, כפי שנאמר 'נר השם נשמת אדם'.

השארת תגובה