העיקר הבריאות: הרפואה הפרטית נגישה מתמיד

מבוטחים בביטוח משלים או פרטי? שירותי הרפואה הפרטית של בית החולים "הרצליה מדיקל סנטר" עם רמת השירות הייחודית והאיכות הרפואית הגבוהה זמינים גם לכם

מדיקל סנטר
מדיקל סנטר

שירותי הרפואה הפרטית האיכותיים ביותר נגישים לכלל האוכלוסייה בישראל במידה והם מבוטחים בביטוח משלים או ביטוח פרטי מתאים.

כאשר נדרשת החלטה על הליך או פרוצדורה רפואית מורכבת אנחנו תמיד רוצים את הכי טוב והכי מקצועי, במקום עם הרמה הגבוהה ביותר בכל ההיבטים. את הסטנדרט הגבוה ביותר מציבים בבית החולים "הרצליה מדיקל סנטר", מרכז רפואי מוביל המציע את מיטב הרופאים והטכנולוגיה הרפואית.

מה שרבים אינם מודעים לו הוא, שאם אתם מבוטחים בביטוח המשלים של קופת החולים או בביטוח בריאות פרטי, בסבירות גבוהה תוכלו ליהנות מאותם שירותים ברמה גבוהה וייחודית בהשתתפות עצמית נמוכה במיוחד השווה לכל נפש.

כך תוכלו גם אתם ליהנות משירותי הרפואה המתקדמים ביותר, ברמה הגבוהה ביותר ובמחויבות האישית הגבוהה ביותר כלפי כל מטופל שנכנס בשערי בית החולים ומרפאותיו.

שירות יוזם ומעטפת כוללת

בית החולים 'הרצליה מדיקל סנטר' הוקם לפני למעלה מ-35 שנה כדי לאפשר לתושבי מדינת ישראל ולחולים מארצות אחרות ליהנות משרותי רפואה פרטית באיכות, וברמת שירות ייחודיים. סגל בית החולים מונה כ-600 עובדים, צוות רב מקצועי בכל תחומי הרפואה אשר חרט על דגלו את המצוינות כערך עליון. 500 רופאים מומחים בתחומם, מהבכירים ביותר במערך הרפואי של ישראל, מבצעים מדי שנה בבית החולים למעלה מ-20,000 ניתוחים במגוון תחומים ובכללם ניתוחי לב, נוירוכירורגיה (מוח ועמוד שדרה), צנתורים, אורתופדיה, החלפות מפרקים, שברים מורכבים, כירורגיה אונקולוגית, כירורגיה כללית, גינקולוגיה, אורולוגיה, ניתוחי רובוט, א.א.ג וטיפולים רבים נוספים.

ב"הרצליה מדיקל סנטר" השירות הינו יזום ואישי ואינו מבוסס על שבלונה בירוקרטית או נוהלית. שירות קשוב האחד לשני הנותן מענה מיטבי לכל צורך. מרגע הכניסה בשערי בית החולים, המטופלים זוכים לליווי לכל אורך הדרך, החל מהקבלה האדמיניסטרטיבית, דרך הפרוצדורה עצמה, האשפוז וגם לאחר החזרה הביתה.

מתוך אמונה כי תפקיד בית החולים אינו תם ברגע שחרור המטופל לביתו, צוות רפואי מיומן יוצר קשר עם המטופל לאחר השחרור בכדי לבדוק ולוודא שההחלמה מתקדמת בהתאם לציפיות תוך הכוונה רפואית לטיפול המשך במידת הצורך.

בבית החולים "הרצליה מדיקל סנטר" תמצאו את הטכנולוגיה המשודרגת ביותר שמאפשרת להעניק למטופלים את הטיפול המיטבי והאיכותי ביותר. חדרי הניתוחים, לב ליבו של בית החולים, מצוידים במיטב הטכנולוגיה תוך תשומת לב ייחודית לסטריליזציה וניקיון במהלך הטיפול.

המכונים בבית החולים המטפלים באלפי מטופלים מדי שנה מזה עשרות שנים, ובכללם מכון הצנתורים, הגסטרו ועוד, משלבים כיום טכנולוגיה חדשנית שכל יעודה לשפר את בטיחות הטיפול, נוחיותו למטופל במהלך ההליך ותוצאותיו.

היכולת למדוד איכות באמצעות מערך מדדים היא כלי מרכזי בשיפור איכות הטיפול הרפואי. לשם כך קיימת בבית החולים מחלקה ייעודית לנושא שתפקידה ניטור ושמירה על מדדי האיכות של משרד הבריאות, מדדי האיכות של בית החולים, עמידה בנהלים הבינלאומיים שהוכתבו לבתי החולים ומניעת זיהומים ותקלות בבית החולים.

כי בהרצליה מדיקל סנטר מחויבים אישית לבריאות שלך.

השארת תגובה