מקצועית ואופנתית: הנעל מברזיל כובשת את ישראל

סופט וורקס
סופט וורקס

אחרי 25 שהן מככבות בברזיל ובכל העולם, הן נוחתות בישראל ומשמחות את כל בני המשפחה! תשכחו מכל מה שידעתם על נעלי נוחות, כי עם הוכחות מדעיות של עשרות שנים כמו ב'סופט וורקס', אין מה להתווכח. רק לנסות וליהנות. אם אתם מחפשים נעליים שנותנות דגש על אופניות ומשתלבות עם הטרנדים הבינלאומיים מבלי להתפשר על איכות ומקצועיות, אתם חייבים לעצמכם 'סופט וורקס'.

לישראל הן מגיעות על ידי זוג חרדים ששהו בברזיל ושם לתדהמתם, בכל מקום אליו הגיעו, גילו אנשים, נשים וילדים, נועלים נעליים שונות ומגוונות אך בעלות חותמת מותג זהה. כמו ישראלים סקרנים הם הלכו לברר מה הופך את הנעליים האלו למשאת נפשם של גדולים וקטנים וכך הכירו את 'סופט וורקס'. הדבר הראשון שעלה להם לראש היה, אם בברזיל מדובר במעצמת על, איך הן עדיין לא בישראל?

נעלי 'סופט וורקס' מותאמות עבור כל אחד ואחת מכם. ביננו, מי מאיתנו הישראלים, אינו עומד שעות על גבי שעות במשך היום על הרגליים? כמה מהמקצועות שיש לנו כאן, לוקחים אותנו אל הקצה? אחיות, פאניות, מורות, מאפרות, אימהות!

שילוב של מקצועיות וטרנדיות בינלאומית הן המוטיב המרכזי של נעלי 'סופט וורקס', שמגיעות במגוון רחב של דגמים, צורות וצבעים – לכל המשפחה, לכל סוג אוכלוסיה ולכל הזדמנות. לבית, לעבודה, לאירוע. הן מעניקות תמיכה מלאה לכף הרגע ומאפשרות לעמוד שעות ממושכות בלי להרגיש. נעלי 'סופט וורקס' יסייעו לכם להישאר הרבה יותר בטוחים בחורף משום שהנעל פותחה במקור במיוחד עבור אנשים שסביבת העבודה שלהם מחליקה.

תנו לנעליים של 'סופט וורקס' לקחת אתכם לכל מקום בביטחון ובשמחה. תוכלו לעמוד ולעמוד כל היום בלי להרגיש כלל. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של דגמים וצבעים שיתאימו לכל סיטואציה שתהיו בה ותמיד תרגישו טוב יותר, כי תרגישו טוב יותר. עם נעל נוחה וקלילה בעלת מבנה ארגונומי מותאם למבנה הרגל, מדרס נשלף להתאמה מושלמת, טכנולוגיה מונעת החלקה, עומדת בתקן המחמיר ביותר של מבחני החלקה – super grip SRC. נעל עשויה מחומר מיוחד – EPI שהוא רך, קל וגמיש מה שהופך את הנעל למתקפלת וגמישה, מאווררת, אנטי בקטריאלית, אטומה למים וכל זאת, כאמור, כמובן תוצרת ברזיל שאינה מקלה ראש בכל אחד משלבי תהליך הייצור ומקפידה על רמה בינלאומית גבוהה וחדשנית כבר 25 שנה.

בואו להכיר את 'סופט וורקס' במבחר דגמים אופנתיים לגברים, לנשים, לצעירות ולמבוגרות, בטווח מחירים נוח – בחנויות המובחרות. להזמנות והתרשמות מהקטלוג 0533907220

סופט וורקס – נוחות לאורך כל הדרך!

השארת תגובה