המועצת התכנסה: האדמו"ר מבעלזא נעדר מחמת חולשתו

מועצת גדולי התורה החסידית התכנסה לפני שעה קלה במשרדי הוועד הפועל בירושלים ■ האדמו"ר מויז'ניץ נעדר מחמת חולשה ושוהה למנוחה במעונו בטלז-סטון ■ על הפרק: חילולי השבת באשדוד; נציגי 'אגודה' בעיר הוזמנו לדיון

תמונת ארכיון: מועצת גדולי התורה, צילום: אנשיל בק
תמונת ארכיון: מועצת גדולי התורה, צילום: אנשיל בק

חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל התכנסו היום במשרדי הוועד הפועל בירושלים בכדי לדון בנושאים שעל סדר היום. בכינוס השתתפו האדמו"רים מחסידות גור, ויז'ניץ, צאנז, באיאן, סלונים, ביאלא, סאדיגורה ומודז'יץ. האדמו"ר הרמ"מ מויז'ניץ נעדר מחמת שהותו בחו"ל אך יעודכן במהלך הדיון דרך קו הטלפון.

דקות לפני תחילת הישיבה הודיע מזכיר המועצת הרב מרדכי שטרן, כי האדמו"ר מבעלזא לא ישתתף בישיבה מחמת חולשה. בימים אלו שוהה האדמו"ר במעונו בטלז סטון למנוחה.

במהלך הישיבה צפויים האדמו"רים לדון במספר נושאים. בין היתר ידונו בנושא חילולי השבת בעיר אשדוד עם פתיחת מתחם ה'ביג' שעורר סערה בציבור החרדי בעיר. לדיון הוזמנו נציגי אגודת ישראל באשדוד וכן רבני העיר בכדי להציג את מכלול הנתונים אודות חילולי השבת.

כמו כן הוזמנו לישיבה חברי הכנסת של אגודת ישראל שם יעניקו סקירה על הנעשה בפעילות הפוליטית זאת לאחר שישיבתה האחרונה של המועצת התקיימה רק לפני כעשרה חודשים, אז כזכור הוחלט להתיר את לימודי התואר השני בסמינרים החל משנת הלימודים הבאה.

השארת תגובה