עד"י ירושלים: "עבודת קודש של הצלת ילדים ומשפחות"

נציב שירות המדינה פרופ דניאל הרשקוביץ כותב בספר המבקרים
נציב שירות המדינה פרופ דניאל הרשקוביץ כותב בספר המבקרים

נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ' הגיע לסיור במרכז 'עדי ירושלים' ביחד עם בכירי משרדו ובכירי משרד הרווחה. מטרת הסיור הייתה ללמוד מקרוב את מדיניות ההשקעה של המדינה בילדים עם מוגבלות ושיתוף הפעולה בין משרד הרווחה למרכז 'עדי ירושלים'. במהלך הסיור, קיבל נציב שירות המדינה סקירה מקצועית מהנהלת 'עדי', בכל הקשור לפיתוח ולחדשנות בתחום הטיפול בילדים עם מוגבלות. הנציב התרשם באופן חיובי משיתוף הפעולה המקצועי והפורה בין מרכז 'עדי', לכלל הגורמים המקצועיים במשרדי הממשלה השונים ובעיקר בשיתוף הפעולה המוצלח והמיוחד גורמי המקצוע בכל הדרגים במשרד הרווחה.

במהלך הסיור במרכז 'עדי' נפגש נציב שירות המדינה, עם הילדים והצוות המקצועי של 'עדי'. הנציב התרשם עמוקות מהמסירות של הצוות והחיבור הרגשי החזק עם הילדים והמשפחות: "לכל נשות ואנשי עדי ירושלים. אי אפשר להפריז בחשיבותה של עבודת הקודש שאתם עושים. כל המציל נפשת אחת.. וכמה נפשות אתם זוכים להציל-לא רק של הילדים אלא של כל המשפחות. בהתרגשות רבה אני מבטא כאן את הגאווה הגדולה בכך שמדינת ישראל שותפה פעילה במפעלכם הקדוש' כתב הפרופ' הרשקוביץ בספר האורחים של מרכז 'עדי' ואיחל להנהלה ואנשי הצוות שיהיה להם את הכוח, הרצון והיכולת להמשיך לתת באותה התלהבות שאתם עושים כל הזמן.

בסיור השתתפו בכירי משרד הרווחה: גדעון שלום-סמנכ"ל בכיר ראש מנהל מוגבלויות; נחום עידו- מנהל שירות ילדים ומתבגרים; אורנה לוי- סמנכ"לית בכירה משאבי אנוש;  המפקחת על המסגרת: מרים ריינר. מטעם משרד נציב שירות המדינה השתתפו בסיור: ראש הלשכה-יעל מזרחי; רונן דסה; ישראל שפייר; ענת עמרם- מנהלת תכנון בנציבות. מטעם 'עדי' ירושלים השתתפו בסיור הגב' שלומית גרייבסקי מנהלת המרכז; דוקטור לואיזה זוסמן- מנהלת המעון יום שיקומי ורכזת תחום פיזיותרפיה ב'עדי'.

הגב' שלומית גריבסקי מנהלת מרכז 'עדי' ירושלים: 'הייתה לנו זכות גדולה, לארח את נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ ובכירי משרדו ומשרד הרווחה ולהציג בפניהם את החזון של 'עדי' ואת היישום שלו בשטח, בחיבור החזק בין הילדים והמשפחות לצוות החינוכי. החזון המקצועי של 'עדי' והחיבור שלנו למשרד הרווחה ומשרדי הממשלה, מאפשר לנו ולצוות להקדיש את מלוא הזמן והכוח על מנת לשקם,לקדם ולשלב את הילדים עם המוגבלות, לתת עוצמה ומשאבים למשפחות ולהביא לשינוי פני החברה.

השארת תגובה